Μπορεί τα υβριδικά power units να μπήκαν στην F1 από το 2014, όμως τα μονοθέσια της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού χρησιμοποιούν το ERS (Energy Recovery System) και το KERS (Κinetic Energy Recovery System) από το 2007.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια η εξέλιξη του είναι τεράστια, καθώς όπως θα δεις τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mercedes-AMG High Performance Powertrains, Andy Cowell, να εξηγεί, το 2007 το σύστημα ζύγιζε 107 κιλά και είχε ενεργειακή απόδοση 39%. Δύο χρόνια αργότερα, το 2009, το βάρος του έπεσε στα 25,3 κιλά και η απόδοση του αυξήθηκε στο 70%,

Σήμερα, το υβριδικό σύστημα ζυγίζει 20 κιλά και η απόδοση του φτάνει το 96%