Το ημερολόγιο έγραφε 1976 όταν η Tyrell παρουσίασε το Ρ34. Η καινοτομία του συγκεκριμένου μονοθεσίου δεν ήταν άλλη από το γεγονός πως είχε έξι τροχούς. Η Ρ34 ήταν ένα καινοτόμο σχέδιο του Derek Gardner, το οποίο τάραξε τα νερά εκείνης της εποχής και έκανε και άλλες ομάδες μετέπειτα να κάνουν και αυτές παρόμοια μονοθέσια, όπως η March 2-4-0 και η Williams FW08, οι οποίες είχαν και αυτές έξι τροχούς, αλλά η διαφορά ήταν ότι οι διπλοί τροχοί ήταν στο πίσω μέρος.

Ο Gardner τοποθέτησε δύο μικρότερους τροχούς 10 ιντσών στο εμπρός μέρος και μία κανονικής διάστασης στο πίσω μέρος. Η τοποθέτηση των μικρότερων ζαντών εμπρός έγινε για να έχει καλύτερη αεροδυναμική το μονοθέσιο, αλλά και για την καλύτερη πρόσφυσή του, αφού η επιφάνεια των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο ήταν μεγαλύτερη. Η Ρ34 ήταν ανταγωνιστική και κατόρθωσε να τερματίσει τρίτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με τον Jody Scheckter να πετυχαίνει και μία νίκη στο GP της Σουηδίας.