Η γερμανική Nextmove ακύρωσε μια παραγγελία 85 Tesla Model 3, αξίας 5 εκατ. ευρώ, λόγω διαμάχης που έχει με την Tesla σχετικά με την ποιότητα των μοντέλων της.

Το 2018 η Nextmove προχώρησε στην παραγγελία 100 Model 3, αλλά μετά την παραλαβή των πρώτων 15, η εταιρία εξέφρασε τις αντιρρήσεις της σχετικά με την ποιότητα και το φινίρισμα των μοντέλων. Συγκεκριμένα εντόπισε προβλήματα στη βαφή, στις καλωδιώσεις, στα ταμπλό (γρατσουνιές), στις ζάντες, ενώ βρήκε και υγρασία στους προβολείς.

Η Nextmove αποφάσισε να μην παραλάβει τα υπόλοιπα 85 αυτοκίνητα, ακυρώνοντας την παραγγελία, λέγοντας πως τα αυτοκίνητα θα έθεταν σε κίνδυνο την φήμη και την εικόνα της, σε ότι αφορά την ποιότητα ενοικιαζόμενων οχημάτων που προσφέρει.

Πιστεύουμε ότι η απόφαση του πελάτη (Nextmove) να μην παραλάβει τα υπόλοιπα Model 3 δεν οφείλεται εξ’ολοκλήρου σε ζητήματα ποιότητας, αλλά επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την απογοήτευσή τους από μια μη συγγενή διαμάχη από την αρχή του έτους,

ανέφερε η Tesla σε δήλωση της, χωρίς να αναλύει τίποτα άλλο, συμπληρώνοντας πως ο κάθε πελάτης της που δεν είναι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητό του, μπορεί να το επιστρέψει έως και επτά ημέρες μετά την αγορά του και να πάρει πίσω όλα τα λεφτά που πλήρωσε.