Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας της TRUE (The Real Urban Emissions) που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, παράγουν περισσότερους ρύπους από αυτούς που ανακοινώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, με τα νεότερα diesel μοντέλα, τεχνολογίας Euro 6, να παράγουν μέχρι και 30% περισσότερους ρύπους (NOx) τις ημέρες του καλοκαιριού, όπου η θερμοκρασία είναι μεγαλύτερη των 30 βαθμών Κελσίου.

Τα Euro 3 diesel αυτοκίνητα παράγουν 7% περισσότερο NOx σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος άνω των 30 βαθμών Κελσίου, σε σύγκριση με τις εκπομπές που παράγουν σε θερμοκρασίες μεταξύ 20 και 30 βαθμών Κελσίου. Το αντίστοιχο ποσοστό στα Euro 4 μοντέλα είναι 15%, ενώ στα Euro 5 είναι 19%.

Η έρευνα, η οποία ανέλυσε τις εκπομπές ρύπων 180.000 οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου (ΙΧ, ελαφρά επαγγελματικά, λεωφορεία, μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες και φορτηγά) έδειξε επίσης πως οι μοτοσυκλέτες παράγουν κατά μέσο όρο περισσότερο CO2 σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.