H Mercedes-Benz παρουσίασε την τέταρτη γενιά της SL (R129) το 1989, για να αρχίσει η κυκλοφορία του 2-πορτου roadster ένα χρόνο αργότερα. Στα 13 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή, βγήκαν από το εργοστάσιο πάνω 210.000 αυτοκίνητα, με το μοντέλο να είναι από τα πρώτα που διέθεταν αυτόματη ηλεκτροϋδραυλική οροφή.

Η AMG μέχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή της είχε “πειράξει” μόλις 300 αυτοκίνητα της SL-Class, με τις εκδόσεις SL55 AMG, SL60 AMG, SL70 AMG και SL73 AMG να είναι πραγματικά δυσεύρετες, αλλά κυρίως πανέμορφες. Μόνο η SL60 AMG πωλούνταν μέσα από τις αντιπροσωπείες της Mercedes, με τις υπόλοιπες τρεις εκδόσεις να μπορούν να αγοραστούν από την AMG.

H SL73 AMG είναι η πιο σπάνια γρήγορη έκδοση του μοντέλου, καθώς πιστεύεται ότι από το γερμανικό εργοστάσιο βγήκαν -μεταξύ 1997 και 2001- 40 με 50 αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο που βλέπεις είναι του 1999, όταν είχε υποστεί ήδη ένα facelift το μοντέλο, και παραδόθηκε καινούριο σε έναν πελάτη της εταιρίας στην Ιαπωνία, έχοντας διανύσεις από τότε 35.000 χλμ. Το αυτοκίνητο θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s, χωρίς να υπάρχει εκτιμώμενη τιμή πώλησης.

Αυτό που κάνει ιδιαίτερο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ο κινητήρας του, καθώς κάτω από το καπό της SL73 AMG βρίσκεται ο 7,3-λίτρων ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, απόδοσης 525 ίππων και 750 Nm ροπής, τον οποίο επέλεξε ο Horacio Pagani για να τοποθετήσει για το πρώτο του δημιούργημα, τη Zonda. Για την ιταλική εταιρία, όμως, η AMG εξέλιξε τον κινητήρα και στη συγκεκριμένη περίσταση απέδιδε 555 άλογα, ενώ το 2005 στην Zonda F απέδιδε 602 άλογα και 759 Nm ροπής.