Τα πρώτα review της νέας Chevrolet Corvette ανέβηκαν στο YouTube, με τους Αμερικάνους να έχουν μόνο καλά λόγια να πούνε για το νέο κεντρομήχανο μοντέλο που κάνει το 400άρι σε 11,2 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 196 χλμ/ώρα, έχοντας τελική ταχύτητα 312 χλμ/ώρα.

Το μοντέλο διαθέτει για πρώτη φορά πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια αντί για ανάρτηση τύπου σούστα, έχοντας μήκος 4.630 mm, πλάτος 1.934 mm, ύψος 1.234 mm και μεταξόνιο 2.722 mm. Διαθέτει μέρη από αλουμίνιο, φορά ζάντες 19″ και 20″ μπροστά και πίσω, με ελαστικά Michelin Pilot Sport ALS διαστάσεων 245/35ZR19 μπροστά και 305/30ZR20 πίσω, με τα φρένα να είναι της Brembo και να αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 322 mm μπροστά και 340 mm πίσω. Η Chevrolet μάλιστα έχει εξοπλίζει τη νέα Corvette με ένα σύστημα ανύψωσης του μπροστινού μέρους που βασίζεται στο GPS.

Η νέα Corvette Stingray έχει τον LT2 V8 πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι μια εξέλιξη του LT1 κινητήρα της προηγούμενης γενιάς. Έχει χωρητικότητα 6,2-λίτρων και αποδίδει 490 άλογα με 630 Nm ροπής. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.530 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Tremec. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Αργότερα θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες. Ο 4,2-λίτρων V8 biturbo απόδοσης 650 ίππων, ο 5,5-λίτρων DOHC V8 κινητήρας απόδοσης 600 ίππων, με τον κόφτη να αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Με την τοποθέτηση διπλών turbo στον συγκεκριμένο κινητήρα, η απόδοση του θα ανέλθει στα 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, υπάρχουν αναφορές ότι αυτός ο κινητήρας θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη κοντά 1.000 άλογα, με το συγκεκριμένο μοντέλο να είναι τετρακίνητο.

Το πακέτο Z51 Performance αυξάνει την ιπποδύναμη στα 495 άλογα και την ροπή στα 637 Nm, ενώ προσθέτει στο αυτοκίνητο μεγαλύτερα φρένα 345 mm μπροστά και 350 mm πίσω, ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, καλύτερη ψύξη, μαγνητική ανάρτηση και σπορ εξάτμιση.

Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι εντελώς νέα. Η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό, εκεί όπου συναντάμε μια 12″ οθόνη αφής, με το διάκτινο τιμόνι να φιλοξενεί αρκετά κουμπιά, αλλά και τα paddles του αυτόματου κιβωτίου. Τα καθίσματα έχουν μετατοπιστεί 42 εκατοστά πιο μπροστά σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ συναντάμε δεκάδες κουμπιά. Πάνω στο τιμόνι συναντάμε το κουμπί Z που επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις απόδοσης της νέας Corvette. Υπάρχουν carbon και αλουμινένια διακοσμητικά, σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone και σύστημα που υποστηρίζει NFC. Το ηχοσύστημα της Bose με 10 ηχεία βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και ένα ηχοσύστημα με 14 ηχεία.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με launch control, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και έχει έξι mode λειτουργίας, τα Weather, Tour, Sport, Track, MyMode και Z Mode.

Ξεκινά από τις 59.995 δολάρια στις ΗΠΑ και με το πακέτο Z51 Performance (64.995 δολάρια), την ώρα που ανταγωνιστές της έχουν πολύ μεγαλύτερη τιμή όπως: Porsche 911 Carrera S – $113.300, Lotus Evora 400 – $94.900, Mercedes-AMG GT Coupe – $112.700, Honda NSX – $159.300, Audi R8 – $172.450 και Nissan GT-R Pure – $99.990.