Τον Σεπτέμβριο του 2018 η BMW ανανέωσε το i3, τοποθετώντας του μεγαλύτερη μπαταρία. Πιο συγκεκριμένα, αυτή ήταν η δεύτερη φορά που η γερμανική έβαλε νέα μπαταρία στο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, με την τελευταία να έχει χωρητικότητα 42,2 kW και 120 Ah που προσφέρει 30% περισσότερη αυτονομία. Όταν το i3 πρωτοκυκλοφόρησε στην αγορά το 2013, φορούσε μια μπαταρία 22,6 kWh και 60 Ah, ενώ το 2017 έφερε στο μοντέλο μια μπαταρία 33 kWh και 94 Ah.

Με τη τελευταία μπαταρία, το i3 προσφέρει αυτονομία μεταξύ 285 και 310 χλμ στον κύκλο WLTP, με τη BMW να θεωρεί ότι είναι αρκετά καλή για αυτοκίνητο πόλης. Όπως ξέρεις, το ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας ήταν διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την αμιγώς ηλεκτρική (BEV), και την range extender (REx), όπου ένας μικρός κινητήρας εσωτερικής καύσης 650 κ.εκ. της Kymco (από το scooter BMW C650 GT) χρησιμοποιούταν ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας, κάτι που αύξανε την ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου.

Με την παρουσίαση του i3 με την μπαταρία 42,2 kW και 120 Ah, η BMW αποφάσισε να καταργήσει στην Ευρώπη το i3 REx, αλλά στις ΗΠΑ η εν λόγω έκδοση συνεχίζει να προσφέρεται. Ο διευθυντής της BMW για συνδεδεμένη ηλεκτρική κινητικότητα, Jan Friemann, σε πρόσφατη δήλωση του από την έκθεση του Los Angeles όπου έδωσε το παρόν, ανέφερε ότι οι range extender εκδόσεις δεν έχουν μέλλον στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν πιο σημαντική όταν τα ηλεκτρικά οχήματα ήταν ακόμη στα σπάργανα, και δεν πρόσφεραν αρκετή ηλεκτρική αυτονομία.