Λίγες ημέρες πριν την έκθεση του Παρισιού, η BMW παρουσίασε το i3 και το i3 S με νέα μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 42,2 kW (120 Ah), που προσφέρει 30% περισσότερη αυτονομία. Όταν το i3 πρωτοκυκλοφόρησε στην αγορά το 2013, φορούσε μια μπαταρία 22,6 kWh και 60 Ah, ενώ το facelift πέρυσι έφερε στο μοντέλο μια μπαταρία 33 kWh και 94 Ah.

Μέχρι σήμερα, το ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας ήταν διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την αμιγώς ηλεκτρική (BEV), και την range extender (REx), όπου ένας μικρός κινητήρας εσωτερικής καύσης 650 κ.εκ. της Kymco (από το scooter BMW C650 GT) χρησιμοποιούταν ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας, κάτι που αύξανε την ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου.

Με τη νέα, όμως, μπαταρία η BMW καταργεί την τελευταία (REx) στην Ευρώπη, επειδή πλέον η αυτονομία του i3 με τη νέα μπαταρία την καθιστά ανούσια, αλλά και λόγω του WLTP. Σύμφωνα με την εταιρία, πλέον το i3 με την 120 Αh μπαταρία προσφέρει αυτονομία μεταξύ 285 και 310 χλμ στον κύκλο WLTP, ενώ το i3 S (120 Ah) έχει αυτονομία 270-285 χλμ. Στις ΗΠΑ το i3 REx θα συνεχίσει να προσφέρεται.

Παρόλα αυτά, η κίνηση της κατάργησης της REx έκδοσης εμπεριέχει ένα μικρό ρίσκο, καθώς μέχρι σήμερα το 60% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου ήταν με αυτό.