Σήμερα η γρηγορότερη έκδοση του G70 φορά τον 3,3-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα απόδοσης 365 ίππων, ενώ υπάρχει και ένας 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας απόδοσης 252 ίππων.
Τελευταίες πληροφορίες, όμως, από την Αμερική αναφέρουν ότι κάποια στιγμή μελλοντικά -ίσως κατά το facelift του- το entry-level μοντέλο της premium κορεάτικης εταιρίας θα αποκτήσει τον κινητήρα που θα κινεί και το Hyundai Sonata N-Line.
Το τελευταίο θα παρουσιαστεί σύντομα, η οποία θα διαθέτει κάτω από το καπό τον 2,5-λίτρων T-GDI, δηλαδή θα φέρει turbo, αυξάνοντας έτσι την ιπποδύναμη του στα 290 άλογα, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Το ίδιο ακριβώς σύνολο θα φορέσει και το G70, με τη Genesis να είναι πολύ πιθανό να καταργήσει το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του 2,0-λιτρου κινητήρα, καθώς το μερίδιο αγοράς του είναι μόλις 4%.