Εκτός από τις καθυστερήσεις στην παράδοση των Taycan στους πελάτες της, η Porsche φαίνεται ότι έχει να αντιμετωπίσει και την αντίδραση του κοινού για την πραγματική ηλεκτρική αυτονομία του νέου μοντέλου της, η οποία δεν είναι κοντά σε αυτή που ανακοίνωσε όταν το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε τον προηγούμενο Σεπτέμβριο.
Όπως ξέρεις, η Taycan Turbo διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστά και έναν στον πίσω άξονα που συνδυάζονται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 2 σχέσεων που έχει αναπτυχθεί από την Porsche και βρίσκεται τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η πρώτη σχέση δίνει στην Taycan γρήγορη επιτάχυνση από στάση, ενώ η δεύτερη, με μεγάλη σχέση μετάδοσης, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μια μπαταρία 93,4 kWh, που σύμφωνα με την γερμανική εταιρία αυτή χαρίζει στην Taycan Turbo μια αυτονομία των 450 χλμ.
Με το εμπορικό λανσάρισμα του να είναι προ των πυλών, η Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA) ανακοίνωσε σήμερα ότι σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις της, η πραγματική αυτονομία της Porsche Taycan Turbo είναι μόλις 201 μίλια, που μεταφράζεται σε 323 χλμ. Ομοίως και η μέση -ηλεκτρική- κατανάλωση του μοντέλου, που ανέρχεται στα 30,4 kWh/100 χλμ., νούμερα που είναι χειρότερα από τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα που βρίσκονται στην αγορά αυτή τη στιγμή, όπως μπορείς να δεις από τη συγκεκριμένη λίστα.
Να θυμίσω ότι το Tesla Model S Performance, που είναι ο απευθείας αντίπαλος της Porsche Taycan Turbo έχει πραγματική αυτονομία -σύμφωνα με τις εγκυρότατες μετρήσεις της EPA, που είναι οι πιο ακριβείς της αυτοκινητοβιομηχανίας- 315 μιλίων, ήτοι 507 χλμ.