Χθες ανακοινώθηκε η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία του νέου Audi E-Tron, σύμφωνα με τις εγκυρότατες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA), που είναι οι πιο ακριβείς της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σήμερα, πάλι από την ίδια πηγή μαθαίνουμε την κατανάλωση του νέου γερμανικού ηλεκτρικού SUV, σε μεικτές συνθήκες, σε αστικό περιβάλλον και στον αυτοκινητόδρομο. Η απόδοση του E-Tron είναι χειρότερη και από το Jaguar I-Pace, το οποίο μέχρι σήμερα κατείχε την τελευταία θέση του πίνακα με τις καταναλώσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς. Θα επηρεάσει αυτό την εμπορική του πορεία; Προσωπικά πιστεύω πως ναι, καθώς η προτεραιότητα στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σήμερα είναι η αυτονομία και η κατανάλωση του.
Παρακάτω θα δεις τον πίνακα με τις καταναλώσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς, με τη μονάδα μέτρησης της κατανάλωσης των ηλεκτρικών οχημάτων να είναι τα kWh ανά 100 χλμ., κάτι αντίστοιχο με τα λίτρα ανά 100 χλμ. των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς επίσης και τη πραγματική ηλεκτρική αυτονομία του κάθε μοντέλου.
Κατανάλωση
Μοντέλο | Μεικτή κατανάλωση | Αστική κατανάλωση | Κατανάλωση αυτοκινητόδρομο |
---|---|---|---|
Hyundai Ioniq Electric | 15,4 kWh/100 χλμ | 14,0 kWh/100 χλμ | 17,1 kWh/100 χλμ |
Tesla Model 3 Standard range | 15,6 kWh/100 χλμ | 15,0 kWh/100 χλμ | 16,3 kWh/100 χλμ |
Tesla Model 3 Long range RWD | 16,1 kWh/100 χλμ | 15,4 kWh/100 χλμ | 17,0 kWh/100 χλμ |
Hyundai Kona Electric | 17,4 kWh/100 χλμ | 15,8 kWh/100 χλμ | 19,4 kWh/100 χλμ |
VW e-Golf | 17,6 kWh/100 χλμ | 16,6 kWh/100 χλμ | 18,9 kWh/100 χλμ |
Chevrolet Bolt | 17,6 kWh/100 χλμ | 16,3 kWh/100 χλμ | 19,0 kWh/100 χλμ |
Tesla Model 3 Long range AWD | 18,1 kWh/100 χλμ | 17,4 kWh/100 χλμ | 18,7 kWh/100 χλμ |
Tesla Model 3 Performance | 18,1 kWh/100 χλμ | 17,4 kWh/100 χλμ | 18,7 kWh/100 χλμ |
Honda Clarity Electric | 18,4 kWh/100 χλμ | 16,6 kWh/100 χλμ | 20,3 kWh/100 χλμ |
Kia e-Soul | 18,4 kWh/100 χλμ | 16,4 kWh/100 χλμ | 20,7 kWh/100 χλμ |
BMW i3 | 18,5 kWh/100 χλμ | 16,7 kWh/100 χλμ | 20,5 kWh/100 χλμ |
BMW i3S | 18,5 kWh/100 χλμ | 16,7 kWh/100 χλμ | 20,5 kWh/100 χλμ |
Fiat 500e | 18,7 kWh/100 χλμ | 17,3 kWh/100 χλμ | 20,3 kWh/100 χλμ |
Nissan Leaf (40 kWh) | 18,7 kWh/100 χλμ | 16,9 kWh/100 χλμ | 21,1 kWh/100 χλμ |
Kia e-Niro | 18,7 kWh/100 χλμ | 17,0 kWh/100 χλμ | 20,5 kWh/100 χλμ |
Smart EQ ForTwo Coupe | 19,4 kWh/100 χλμ | 16,9 kWh/100 χλμ | 22,3 kWh/100 χλμ |
Nissan Leaf e+ (62 kWh) | 19,4 kWh/100 χλμ | 17,7 kWh/100 χλμ | 21,5 kWh/100 χλμ |
Nissan Leaf e+ (62 kWh) e-pedal | 20,1 kWh/100 χλμ | 18,4 kWh/100 χλμ | 22,3 kWh/100 χλμ |
Smart EQ ForTwo Cabrio | 20,5 kWh/100 χλμ | 18,7 kWh/100 χλμ | 23,0 kWh/100 χλμ |
Tesla Model S Long range | 20,5 kWh/100 χλμ | 20,7 kWh/100 χλμ | 20,5 kWh/100 χλμ |
Tesla Model S Performance | 21,3 kWh/100 χλμ | 22,7 kWh/100 χλμ | 19,9 kWh/100 χλμ |
Tesla Model X Long range | 24,0 kWh/100 χλμ | 24,3 kWh/100 χλμ | 23,5 kWh/100 χλμ |
Tesla Model X Performance | 24,6 kWh/100 χλμ | 25,2 kWh/100 χλμ | 23,5 kWh/100 χλμ |
Jaguar I-Pace | 27,5 kWh/100 χλμ | 26,1 kWh/100 χλμ | 29,1 kWh/100 χλμ |
Audi E-Tron | 28,2 kWh/100 χλμ | 28,2 kWh/100 χλμ | 28,7 kWh/100 χλμ |
Ηλεκτρική αυτονομία
Μοντέλο | Αυτονομία |
---|---|
Smart EQ ForTwo Cabrio | 92 χλμ. |
Smart EQ ForTwo Coupe | 92 χλμ. |
Fiat 500e | 135 χλμ. |
Honda Clarity Electric | 143 χλμ. |
Hyundai Ioniq Electric | 200 χλμ. |
VW e-Golf | 201 χλμ. |
Nissan Leaf (40 kWh) | 242 χλμ. |
BMW i3S | 246 χλμ. |
BMW i3 | 246 χλμ. |
Audi E-Tron | 328 χλμ. |
Nissan Leaf e+ (62 kWh) e-pedal | 346 χλμ. |
Tesla Model 3 Standard range | 354 χλμ. |
Nissan Leaf e+ (62 kWh) | 364 χλμ. |
Jaguar I-Pace | 377 χλμ. |
Chevrolet Bolt | 383 χλμ. |
Kia e-Niro | 385 χλμ. |
Kia e-Soul | 391 χλμ. |
Hyundai Kona Electric | 415 χλμ. |
Tesla Model X Performance | 465 χλμ. |
Tesla Model X Long range | 475 χλμ. |
Tesla Model 3 Performance | 499 χλμ. |
Tesla Model 3 Long range AWD | 499 χλμ. |
Tesla Model S Performance | 507 χλμ. |
Tesla Model 3 Long range RWD | 523 χλμ. |
Tesla Model S Long range | 540 χλμ. |