Χθες ανακοινώθηκε η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία του νέου Audi E-Tron, σύμφωνα με τις εγκυρότατες μετρήσεις της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας των Η.Π.Α (EPA), που είναι οι πιο ακριβείς της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σήμερα, πάλι από την ίδια πηγή μαθαίνουμε την κατανάλωση του νέου γερμανικού ηλεκτρικού SUV, σε μεικτές συνθήκες, σε αστικό περιβάλλον και στον αυτοκινητόδρομο. Η απόδοση του E-Tron είναι χειρότερη και από το Jaguar I-Pace, το οποίο μέχρι σήμερα κατείχε την τελευταία θέση του πίνακα με τις καταναλώσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς. Θα επηρεάσει αυτό την εμπορική του πορεία; Προσωπικά πιστεύω πως ναι, καθώς η προτεραιότητα στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σήμερα είναι η αυτονομία και η κατανάλωση του.

Παρακάτω θα δεις τον πίνακα με τις καταναλώσεις όλων των ηλεκτρικών μοντέλων της αγοράς, με τη μονάδα μέτρησης της κατανάλωσης των ηλεκτρικών οχημάτων να είναι τα kWh ανά 100 χλμ., κάτι αντίστοιχο με τα λίτρα ανά 100 χλμ. των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς επίσης και τη πραγματική ηλεκτρική αυτονομία του κάθε μοντέλου.

1Κατανάλωση

Μοντέλο Μεικτή κατανάλωση Αστική κατανάλωση Κατανάλωση αυτοκινητόδρομο
Hyundai Ioniq Electric 15,4 kWh/100 χλμ 14,0 kWh/100 χλμ 17,1 kWh/100 χλμ
Tesla Model 3 Standard range 15,6 kWh/100 χλμ 15,0 kWh/100 χλμ 16,3 kWh/100 χλμ
Tesla Model 3 Long range RWD 16,1 kWh/100 χλμ 15,4 kWh/100 χλμ 17,0 kWh/100 χλμ
Hyundai Kona Electric 17,4 kWh/100 χλμ 15,8 kWh/100 χλμ 19,4 kWh/100 χλμ
VW e-Golf 17,6 kWh/100 χλμ 16,6 kWh/100 χλμ 18,9 kWh/100 χλμ
Chevrolet Bolt 17,6 kWh/100 χλμ 16,3 kWh/100 χλμ 19,0 kWh/100 χλμ
Tesla Model 3 Long range AWD 18,1 kWh/100 χλμ 17,4 kWh/100 χλμ 18,7 kWh/100 χλμ
Tesla Model 3 Performance 18,1 kWh/100 χλμ 17,4 kWh/100 χλμ 18,7 kWh/100 χλμ
Honda Clarity Electric 18,4 kWh/100 χλμ 16,6 kWh/100 χλμ 20,3 kWh/100 χλμ
Kia e-Soul 18,4 kWh/100 χλμ 16,4 kWh/100 χλμ 20,7 kWh/100 χλμ
BMW i3 18,5 kWh/100 χλμ 16,7 kWh/100 χλμ 20,5 kWh/100 χλμ
BMW i3S 18,5 kWh/100 χλμ 16,7 kWh/100 χλμ 20,5 kWh/100 χλμ
Fiat 500e 18,7 kWh/100 χλμ 17,3 kWh/100 χλμ 20,3 kWh/100 χλμ
Nissan Leaf (40 kWh) 18,7 kWh/100 χλμ 16,9 kWh/100 χλμ 21,1 kWh/100 χλμ
Kia e-Niro 18,7 kWh/100 χλμ 17,0 kWh/100 χλμ 20,5 kWh/100 χλμ
Smart EQ ForTwo Coupe 19,4 kWh/100 χλμ 16,9 kWh/100 χλμ 22,3 kWh/100 χλμ
Nissan Leaf e+ (62 kWh) 19,4 kWh/100 χλμ 17,7 kWh/100 χλμ 21,5 kWh/100 χλμ
Nissan Leaf e+ (62 kWh) e-pedal 20,1 kWh/100 χλμ 18,4 kWh/100 χλμ 22,3 kWh/100 χλμ
Smart EQ ForTwo Cabrio 20,5 kWh/100 χλμ 18,7 kWh/100 χλμ 23,0 kWh/100 χλμ
Tesla Model S Long range 20,5 kWh/100 χλμ 20,7 kWh/100 χλμ 20,5 kWh/100 χλμ
Tesla Model S Performance 21,3 kWh/100 χλμ 22,7 kWh/100 χλμ 19,9 kWh/100 χλμ
Tesla Model X Long range 24,0 kWh/100 χλμ 24,3 kWh/100 χλμ 23,5 kWh/100 χλμ
Tesla Model X Performance 24,6 kWh/100 χλμ 25,2 kWh/100 χλμ 23,5 kWh/100 χλμ
Jaguar I-Pace 27,5 kWh/100 χλμ 26,1 kWh/100 χλμ 29,1 kWh/100 χλμ
Audi E-Tron 28,2 kWh/100 χλμ 28,2 kWh/100 χλμ 28,7 kWh/100 χλμ

2Ηλεκτρική αυτονομία

Μοντέλο Αυτονομία
Smart EQ ForTwo Cabrio 92 χλμ.
Smart EQ ForTwo Coupe 92 χλμ.
Fiat 500e 135 χλμ.
Honda Clarity Electric 143 χλμ.
Hyundai Ioniq Electric 200 χλμ.
VW e-Golf 201 χλμ.
Nissan Leaf (40 kWh) 242 χλμ.
BMW i3S 246 χλμ.
BMW i3 246 χλμ.
Audi E-Tron 328 χλμ.
Nissan Leaf e+ (62 kWh) e-pedal 346 χλμ.
Tesla Model 3 Standard range 354 χλμ.
Nissan Leaf e+ (62 kWh) 364 χλμ.
Jaguar I-Pace 377 χλμ.
Chevrolet Bolt 383 χλμ.
Kia e-Niro 385 χλμ.
Kia e-Soul 391 χλμ.
Hyundai Kona Electric 415 χλμ.
Tesla Model X Performance 465 χλμ.
Tesla Model X Long range 475 χλμ.
Tesla Model 3 Performance 499 χλμ.
Tesla Model 3 Long range AWD 499 χλμ.
Tesla Model S Performance 507 χλμ.
Tesla Model 3 Long range RWD 523 χλμ.
Tesla Model S Long range 540 χλμ.