Η Honda στην CES στις αρχές του Ιανουαρίου θα παρουσιάσει δύο νέους εξωσκελετούς. Πρόκειται για το Chairless Chair 2.0, που ουσιαστικά είναι μια φορετή καρέκλα που απευθύνεται σε εκείνους που υπαλλήλους που εργάζονται πολλές ώρες όρθιοι.

Η καρέκλα βοηθά όσους την φορούν να αποφύγουν μια ανθυγιεινή στάση σώματος, ενώ παράλληλα μειώνει την πίεση στις αρθρώσεις που μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς.

Το Skelex 360 είναι ένας εξωσκελετός που έχει σχεδιαστεί να ανακουφίζει την κόπωση των ώμων που προκαλείται από την επαναλαμβανόμενη εναέρια εργασία.

Για να γίνει αυτό, η συσκευή παρέχει μια ρυθμιζόμενη δύναμη ανύψωσης μεταξύ 0,5 έως 4 κιλών. Σύμφωνα με την Honda, η συγκεκριμένη συσκευή δημιουργεί μια αίσθηση έλλειψης βαρύτητας στα χέρια, όταν αυτά βρίσκονται πάνω από το κεφάλι.

Παράλληλα η Honda θα παρουσιάσει στην CES μια τεχνολογία της UVeye που έχει να κάνει με τον ποιοτικό έλεγχο. Μέσω τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να ελέγχει τα εξαρτήματα, το αμάξωμα και τα λάστιχα ενός αυτοκινήτου για τυχών ελαττώματα. Η διαδικασία σάρωσης, ανίχνευσης προβλημάτων και ειδοποίησης του χρήστη διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα και ο συγκεκριμένος έλεγχος μπορεί να γίνει σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός οχήματος. Ως αποτέλεσμα, η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί τόσο στις γραμμές παραγωγής όσο και στα συνεργεία των αντιπροσωπειών.

Τέλος η εταιρία θα μας δείξει και μια ακόμη τεχνολογία, που έχει αναπτύξει με την Monolith AI. Πρόκειται για μια βιβλιοθήκη αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, μοναδικά προσαρμοσμένη στις προηγμένες εφαρμογές μηχανικής. Η συγκεκριμένη τεχνολογία υπόσχεται να επιταχύνει την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου, μειώνοντας παράλληλα το κόστος.

Τέλος η Honda θα παρουσιάσει στην CES τις τεχνολογίες SoundHound και Drivemode Smartphone as Brain. Η πρώτη είναι ουσιαστικά ένας ψηφιακός προσωπικός βοηθός, που ενεργοποιείται με την έκφραση “Ok Honda”. Η Drivemode Smartphone as Brain τεχνολογία επιτρέπει στους μοτοσικλετιστές να συνδέουν το smartphone τους με την μοτοσυκλέτα τους και στη συνέχεια να χρησιμοποιούν είτε την τεχνολογία αναγνώρισης φωνής, είτε τους διακόπτες της μοτοσυκλέτας, προκειμένου να ελέγξουν το smartphone τους.

Στις σχετικές ειδήσεις, η GM δεν θα παραβρίσκεται στην CES και έτσι δεν θα παρουσιάσει εκεί το επερχόμενο ηλεκτρικό crossover της Cadillac, αφού αυτό δεν είναι έτοιμο, μιας και η ανάπτυξή του επηρεάστηκε από την 40ημερη απεργία των υπαλλήλων της GM. Η εταιρία θα παρουσιάσει το μοντέλο κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.