Τον περασμένο Οκτώβριο, το υπουργείο βιομηχανίας της Κίνας έδωσε την σχετική άδεια στην Tesla, ώστε αυτή να μπορεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα στη Κίνα. Η Tesla έχει ξεκινήσει την παραγωγή του Model 3 στο νέο της εργοστάσιο που βρίσκεται Σαγκάη, τα θεμέλια του οποίου μπήκαν στις 7 Ιανουαρίου και πλέον τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου είναι τοπικής κατασκευής. Μέχρι το τέλος του 2019, η Tesla αναμένεται να κατασκευάζει στο εν λόγω Gigafactory τουλάχιστον 1.000 Model 3 ανά εβδομάδα, ώστε να “πιάσει” τις 3.000 μονάδες εβδομαδιαίως μέσα στο 2020.
Για το λόγο αυτό, η αμερικάνικη εταιρία θέλει να μειώσει την τιμή του Model 3 κατά τουλάχιστον 20% στην Κίνα μέσα στο 2020, ώστε να προσελκύσει ακόμα περισσότερους πελάτες, παρότι η κινέζικη αγορά δεν διανύει την καλύτερη περίοδο της. Η Tesla θα μειώσει τις τιμές του Model 3 χρησιμοποιώντας περισσότερα εξαρτήματα κινεζικής προέλευσης, πράγμα που σημαίνει ότι θα εισαγάγει λιγότερα και έτσι θα αποφύγει την πληρωμή δασμών. Σήμερα, η τιμή του Model 3 στην Κίνα ξεκινά από τα 355.800 γιουάν (€45.850), με τις μειώσεις να γίνουν πιθανότατα από το δεύτερο εξάμηνο του 2020.
Ο ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρίας Automobility Ltd, Bill Russo, δήλωσε:
Οι άνθρωποι αγοράζουν με βάσει την τιμή – και μια τέτοια μείωση θα συμβάλει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό θα αναγκάσει επίσης τα ανταγωνιστικά προϊόντα να προσαρμοστούν αντίστοιχα.
Αν τελικά η τιμή του Tesla Model 3 μειωθεί κατά 20%, το μοντέλο θα ξεκινά από τα 300,000 yuan (€38.660), με το Xpeng P7 να κοστίζει από 270.000 yuan (€34.800) και το Nio ES6 από τα 358.000 yuan (€46.130).