Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που έχει πετύχει το business case της Tesla είναι το ιδιόκτητο δίκτυο σταθμών φόρτισης, το οποίο καλύπτει -σχεδόν- κάθε γωνιά του Δυτικού κόσμου και εξυπηρετεί αποκλειστικά τους ιδιοκτήτες των μοντέλων.

Τον περασμένο Μάρτιο, η αμερικάνικη εταιρία παρουσίασε τον Supercharger V3, τον νέο της ταχυφορτιστή 250 kW που μειώνει τον χρόνο φόρτισης στο μισό σε σύγκριση με την δεύτερη γενιάς του Supercharger. Αυτός είναι ήδη διαθέσιμος σε πολλούς σταθμούς φόρτισης στις Η.Π.Α., αλλά την προηγούμενη εβδομάδα έγινε διαθέσιμος και στην Ευρώπη.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρώτος Supercharger V3 σταθμός άνοιξε στο Park Royal του Λονδίνο και εκεί μπορούν να φορτίζουν ταυτόχρονα 16 αυτοκίνητα. Παράλληλα, με τα εγκαίνια του παραπάνω σταθμού, ο συγκεκριμένος καθίσταται ο πρώτος που διαθέτει βύσμα φόρτισης CCS, το οποίο διατίθεται στο Model 3 μόνο στην Ευρώπη.

Ο Supercharger V3 προσφέρει σε μόλις 5 λεπτά φόρτισης αυτονομία 120 χιλιομέτρων, ενώ μέσα σε 60 λεπτά μπορεί να φορτίσει μπαταρίες που θα προσφέρουν αυτονομία 1.000 μιλίων (1.610 χλμ). Η Tesla αναφέρει πως οι Supercharger V3 ενσωματώνουν ένα νέο υγρόψυκτο σύστημα που διασφαλίζει πως αυτοί δεν θα υπερθερμανθούν ή θα πάρουν φωτιά.

Επί του παρόντος, μόνο το Tesla Model 3 μπορεί να επωφεληθεί από τον νέο ταχυφορτιστή των 250 kW. Τα Model S και Model X θα μπορούν να φορτίζουν με ανώτατο όριο φόρτισης τα 200 kW, καθώς η Tesla προχώρησε στην αναβάθμιση του λογισμικού τους, ώστε και αυτά τα μοντέλα να μπορούν να υποστηρίξουν ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης.

Παράλληλα η Tesla ανακοίνωσε πως αναβαθμίζει τους Supercharger 2ης γενιάς, ώστε αυτή από 120 kW να προσφέρουν πλέον ρυθμό 145 kW, ενώ παρουσίασε και την λειτουργία On-Route Battery Warmup που υπόσχεται πως θα μειώνει τον μέσο όρο φόρτισης κατά 25%. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προθερμαίνει την μπαταρία όταν ο ιδιοκτήτης ενός μοντέλου της Tesla πλησιάζει σε κάποιον σταθμό φόρτισης, έτσι ώστε η μπαταρία να είναι στην ιδανική θερμοκρασία, προκειμένου να επιτευχθεί η ταχύτερη φόρτιση.