Ένα wagon υπήρξε στην ιστορία του Mitsubishi Lancer Evo και αυτό προέκυψε στην 9η γενιά του ιστορικού ονόματος. Επίσης, η παραγωγή του περιορίστηκε στις 2.500 μονάδες και κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, οπότε καλή τύχη αν θέλεις να αποκτήσεις ένα.

Το Lancer Evo IX Wagon, ήταν ένα Lancer Evo IX σχεδόν σε όλα του. Κινούνταν από τον γνωστό 4G63 κινητήρα που απέδιδε 280 άλογα και 393 Nm ροπής, και ήταν πρακτικά πανομοιότυπο με την sedan έκδοση εκτός από το γεγονός ότι δεν διέθετε το Active Yaw Control. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mitsubishi, η αφαίρεση του συγκεκριμένου συστήματος έγινε γιατί το wagon δεν το χρειαζόταν, εξαιτίας του επιπλέον βάρους στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με άτομα που το έχουν οδηγήσει, οι μηχανικοί είχαν δίκιο. Το επιπλέον βάρος στον πίσω άξονα προσέφερε επιπλέον πρόσφυση και περιόριζε τις τάσεις υποστροφής.

Το συγκεκριμένο που βλέπεις είναι στην έκδοση GT-A, που υποδηλώνει ότι ο προαναφερθέν κινητήρας συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ήταν επιπλέον εξοπλισμός μόνο στο wagon και αυξάνει το συνολικό βάρος κατά περίπου 70 κιλά σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση. Το αυτοκίνητο πωλείται στη Ρωσία, στην οποία εισήχθη από την Ιαπωνία πριν περίπου τρία χρόνια και το οδόμετρο του γράφει 169.000 χλμ., με την τιμή του να ορίζεται στα 620.000 ρούβλια, ήτοι €8.900 με τη σημερινή ισοτιμία.

Φαντάσου να σκας μύτη στην πίστα με μία τετράδα ζαντολάστιχα φορτωμένα στο πορτ-μπαγκάζ και να σπας πλάκα με τα παιδάκια που αναφέρονται στο αυτοκίνητο σου ως “παππουδάμαξο”. Πως σου φαίνεται;