Η Nissan στην CES παρουσίασε την τεχνολογία διπλού μοτέρ με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών. Το e-4ORCE, όπως το ονόμασε, επεκτείνει τις επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, παρέχοντας στιγμιαία ροπή στρέψης και στους τέσσερις τροχούς, προσφέροντας ισορροπημένη, προβλέψιμη ισχύ και “ζυγισμένο” χειρισμό.

Η Nissan αναφέρει πως η e-4ORCE τεχνολογία γεννήθηκε από τα διδάγματα που αντλήθηκαν από την ανάπτυξη του συστήματος κατανομής της ροπής ATTESA E-TS του Nissan GT-R και του ευφυούς συστήματος 4X4 του Nissan Patrol. Οι μηχανικοί ανέπτυξαν την τεχνολογία e-4ORCE, ειδικά για τη διαχείριση της απόδοσης ισχύος και πέδησης των ηλεκτρικών οχημάτων, προκειμένου να είναι ομαλή και σταθερή.

Το “βήμα” και η “βύθιση” του οχήματος, που φέρει την τεχνολογία e-4ORCE ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυνση στους δρόμους της πόλης αυτό βοηθά τους επιβάτες να μην αναταράσσονται.

Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχετική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώμαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύνει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται για να διατηρεί την μέγιστη δυνατή άνεση στην κύλιση, ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση. Το e-4ORCE αυξάνει την εμπιστοσύνη του οδηγού με την πιστή ανίχνευση της επιθυμητής πορείας του, χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων.