Η BMW παρουσιάζει το ήπιο υβριδικό σύστημα για τον 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου, που εξοπλίζει τις 320d/320d xDrive (Sedan και Touring), την X3 xDrive20d και την X4 xDrive20d. Αυτές θα είναι διαθέσιμες από την άνοιξη του τρέχοντος έτους, με το σύστημα να γίνεται βασικός εξοπλισμός των συγκεκριμένων μοντέλων.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα διαθέτει μια 48-Volt γεννήτρια/μίζα και μια μπαταρία και βοηθά στην μείωση των εκπομπών ρύπων, καθώς απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μικρότερη των 15 χλμ/ώρα. Το σύστημα έχει απόδοση 8 kW (11 ίππων), συμβάλλοντας στην βελτίωση της επιτάχυνσης.

Εκτός των ήπιων υβριδικών εκδόσεων των παραπάνω μοντέλων, η γερμανική εταιρία θα προσθέσει -από τον Μάρτιο- στη Σειρά 1 την έκδοση 120d, που κινείται με τον 2,0-λιτρο TwinPower Turbo κινητήρα πετρελαίου, απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, μέσω -αποκλειστικά- ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Για το 0-100 χλμ/ώρα το hatchback της BMW χρειάζεται 7,3 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 231 χλμ/ώρα. Ο εν λόγω κινητήρα σήμερα είναι διαθέσιμος στο μοντέλο μόνο με το σύστημα τετρακίνησης xDrive.

Ομοίως, από τον τρίτο μήνα του χρόνου η Σειρά 3 (Sedan και Touring) θα είναι διαθέσιμη με μια νέα έκδοση, την 318i. Αυτή έχει κάτω από το καπό τον 2,0-λίτρων TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 156 ίππων και 250 Nm. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,4 δευτ. (8,7 δευτ. η Touring), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 223 χλμ/ώρα (220 χλμ/ώρα η Touring).

Τέλος, η BMW αναφέρει ότι η Σειρά 7 και 8 θα διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα soft-close των θυρών, ενώ οι X5, X6 και X7 θα προσφέρονται με νέους συνδυασμούς επενδύσεων στο εσωτερικό τους.