Το περασμένο Σαββατοκύριακο ο οίκος δημοπρασιών Barrett-Jackson έβγαλε στο σφυρί, 21 αυτοκίνητα που κάποτε βρίσκονταν στο γκαράζ του Paul Walker. Εκτός από το Nissan 370Z που έγινε το πιο ακριβό 370Z που πουλήθηκε ποτέ, και οι πέντε BMW M3 (E36) Lightweight, βρήκαν νέους ιδιοκτήτες, οι οποίοι έδωσαν συνολικά το ποσό των 1.325.000 δολαρίων προκειμένου να τις προσθέσουν στις συλλογές τους.

1

Ακριβότερη όλων εκείνη που είχε διανύσει μόλις 7.402 χλμ. Πουλήθηκε έναντι 385.000 δολαρίων. Μια άλλη, με 68.420 χλμ, έπιασε τα 258.500 δολάρια, ενώ μια με 22.985 χλμ, πουλήθηκε για 242.000 δολάρια. Οι άλλες δύο με 24.920 χλμ και 55.361 χλμ αντίστοιχα, έπιασαν τιμή 220.000 δολαρίων έκαστη.

Η BMW M3 E30 Coupe του 1991 πουλήθηκε για 220.000 δολάρια, η M3 E30 του 1988 έπιασε τα 165.000 δολάρια, το Nissan Skyline R32 τα 100.100 δολάρια, το Ford Mustang Boss 302S τα 95.700 δολάρια και το Chevrolet Nova του 1997 τα 60.500 δολάρια.

Συνολικά 2.324.350 δολάρια έπιασαν και τα 21 οχήματα του Walker που βγήκαν στο σφυρί.

2Συγκεκριμένα:

  • 1963 Chevrolet Nova Wagon: 18.700 δολάρια
  • 1964 Chevrolet Chevelle Wagon: 19.800 δολάρια
  • 1967 Chevrolet II Nova: 60.500 δολάρια
  • 1988 BMW M3 E30: 165.000 δολάρια
  • 1989 Nissan R32 Skyline Race Car: 100.100 δολάρια
  • 1991 BMW M3 E30 Coupe: 220.000 δολάρια
  • 1995 BMW M3 E36 Lightweight: 220.000 δολάρια
  • 1995 BMW M3 E36 Lightweight: 242.000 δολάρια
  • 1995 BMW M3 E36 Lightweight: 258.500 δολάρια
  • 1995 BMW M3 E36 Lightweight: 220.000 δολάρια
  • 1995 BMW M3 E36 Lightweight – Factory LTW wing and race-livery delete: 385.000 δολάρια
  • 1995 Ford Bronco SUV: 73.700 δολάρια
  • 2000 Audi S4: 29.700 δολάρια
  • 2003 Ford F250 Pickup: 19.800 δολάρια
  • 2004 GMC Sierra 1500 Pickup: 33.000 δολάρια
  • 2005 Harley-Davidson RS Motorcycle: 34.100 δολάρια
  • 2006 Toyota Tundra Pickup: 16.500 δολάρια
  • 2008 Suzuki DR-Z400SM: 3.850 δολάρια
  • 2009 Nissan 370Z: 105.600 δολάρια
  • 2011 BMW F800GS Motorcycle: 11.000 δολάρια
  • 2013 Ford Mustang Boss 302S Race Car: 95.700 δολάρια

Όλα τα έσοδα από την πώληση των αυτοκινήτων πήγαν στον ίδρυμα Paul Walker, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που εργάζεται για καθαρότερους ωκεανούς και για την προστασία της άγριας ζωής στη θάλασσα.