Αύριο πραγματοποιείται η πανελλήνια παρουσίαση των υβριδικών εκδόσεωνForester και XV, και σήμερα η ιαπωνική εταιρία κάνει γνωστό το πλάνο της για τα επόμενα 15 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, η Subaru θέλει -μέχρι το 2035- να πουλά παγκοσμίως μόνο υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις αυστηρές νομοθεσίες της Ευρώπης και Κίνας για τις εκπομπές ρύπων.

1

Ακόμα, μέχρι το 2030 η Subaru θέλει τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων της να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά. Εκτός από τα Forester e-Boxer και XV e-Boxer, σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα “καθαρά” μοντέλα.

Όπως ξέρεις, η Toyota κατέχει το 8,7% των μετοχών της Subaru, και από κοινού οι δύο εταιρίες εργάζονται πάνω στην ανάπτυξη μιας κοινής ηλεκτρικής πλατφόρμας στην οποία θα μπορούν να κατασκευαστούν μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιβατικά αυτοκίνητα (C και D κατηγορίας, τόσο σεντάν όσο και SUV), ενώ θα συνεργαστούν και για την δημιουργία ενός κοινού ηλεκτρικού SUV της C κατηγορίας.

2

Το κοινό ηλεκτρικό SUV θα έχει μέγεθος αντίστοιχο με αυτό των Toyota RAV4 και Subaru Forester, με την κάθε εταιρία να το πουλά με τα δικά της σήματα, ενώ θα έχουν και διαφορετικό σχεδιασμό.

3

Η εν λόγω συνεργασία συνδυάζει τους δύο τομείς που κάθε μια από τις δύο εταιρίες εξειδικεύεται, με την Subaru να προσφέρει την εμπειρία της στον τομέα της τετρακίνησης και η Toyota στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, δύο στοιχεία που θα συμβάλουν ώστε να δημιουργηθούν ελκυστικά ηλεκτρικά μοντέλα.

4

Τέλος, εκτός των υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων, η Subaru ετοιμάζει αυτοκίνητα που θα κινούνται από ένα δυνατό υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα εξελίξει η Toyota και θα παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια. Ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας της ιαπωνικής εταιρείας, Tetsuo Onuki, δήλωσε σχετικά:

Παρ’ ότι χρησιμοποιούμε τεχνολογίες της Toyota, θέλουμε να φτιάξουμε υβριδικά αυτοκίνητα που να ξεχωρίζουν ως Subaru. Δεν πρόκειται μόνο για λόγους μείωσης των εκπομπών CO2. Πρέπει να ενδυναμώσουμε τόσο την ασφάλεια όσο και τις επιδόσεις των τετρακίνητων αυτοκινήτων μας.

5

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, όλα τα παραπάνω θα επιφέρουν το αργότερο μέχρι το 2050 μία μείωση των συνολικών εκπομπών του στόλου νέων αυτοκινήτων (από την ενέργεια που δαπανάται στην παραγωγή έως και τη λειτουργία κάθε οχήματος) της τάξης του 90% σε σχέση με τα επίπεδα του 2010.