Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης, είναι σαφές ότι έχουμε εισέλθει στην τελική φάση της εμπορικής καριέρας της Giulietta. Το μοντέλο βρίσκεται στην γκάμα της Alfa Romeo από την άνοιξη του 2010, και οι πωλήσεις της το 2019 καταλάμβαναν περίπου το 20% της πίτας των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρίας, εμφανίζοντας πτωτική πορεία.

Το τέλος της, όμως, είναι προδιαγεγραμμένο, καθώς πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι η εταιρία μειώνει σταδιακά την ημερήσια παραγωγή του μοντέλου στο εργοστάσιο του Cassino, ώστε από το τελευταίο να βγαίνουν περίπου 40 με 70 Giulietta καθημερινά. Η Alfa Romeo προετοιμάζεται να εγκαταλείψει την αγορά του C-segment, καθώς όπως γνωρίζουμε δεν θα υπάρξει νέα γενιά της Giulietta.

Η παραγωγή της αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην άνοιξη και θα αφήσει χώρο για την παραγωγή του νέου SUV που ετοιμάζει η Maserati, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Giorgio της Μιλανέζικης φίρμας.

Όλα αυτά εν αναμονή της παρουσίασης της έκδοσης παραγωγής της Tonale, η οποία αναμένεται να γίνει στην έκθεση της Γενεύης σε τρεις εβδομάδες, καθώς και του φημολογούμενου νέου μοντέλου της. Αυτό λέγεται ότι θα παρουσιαστεί στις 24 Ιουνίου στο Μιλάνο, εκεί που η Alfa Romeo θα οργανώσει ένα μεγαλοπρεπέστατο πάρτι για να γιορτάσει τα 110 χρόνια της ένδοξης ιστορίας της.