Η Kia αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του ολοκαίνουριου Sorento, λίγες ημέρες πριν την παγκόσμια παρουσίαση του στην έκθεση της Γενεύης, που ανοίγει τις πύλες της σε δύο εβδομάδες από σήμερα.

Με τη νέα γενιά του μοντέλου, η κορεάτικη εταιρία έχει ακολουθήσει μια πιο upmarket προσέγγιση, καθώς ως σημείο αναφοράς είχε τo BMW X5. Ο πραγματικός ανταγωνισμός του, όμως, θα είναι τα Skoda Kodiaq και Jeep Grand Cherokee στην Ευρώπη, και τα Ford Explorer, Mazda CX-9, GMC Acadia, Toyota Highlander, Nissan Murano και Dodge Durango στην Αμερική.

Το νέο μοντέλο είναι το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας μεταξύ των τριών κέντρων σχεδιασμού της εταιρίας, αυτά της Νοτίου Κορέας, της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Οι σχεδιαστές της κορεάτικης εταιρίας ακολούθησαν τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της “εκλεπτυσμένης τολμηρότητας”, και επιδίωξαν να διατηρήσουν την τολμηρή και “σκληρή” εμφάνιση των προηγούμενων γενεών του Sorento, εφαρμόζοντας ταυτόχρονα πιο κομψές γραμμές.

Ο νέος σχεδιασμός του Sorento ενσωματώνει ευκρινέστερες γραμμές και αδιάκοπες επιφάνειες, έχοντας αισθητά πιο πολλές γλυπτές επιφάνειες από τον προκάτοχό του. Ακόμα, συναντάμε σύγχρονες γεωμετρικές λεπτομέρειες, με το συνολικό αποτέλεσμα να βγάζει μια αυτοπεποίθηση, να είναι πιο ώριμο και πιο επιθυμητό. Το μοντέλο φέρει LED φωτιστικά σώματα και τη νέα έκφραση της “tiger nose” μάσκας, η οποία διατρέχει όλο το πλάτος του εμπρός μέρους. Στο προφίλ, οι αναλογίες του Sorento προσαρμόζονται απαλά ώστε να κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει μακρύτερο, με μικρότερες εμπρός και πίσω προβόλους, και μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Στο εσωτερικό διακρίνονται δύο μεγάλες οθόνες, μια 12,3″ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια 10,25″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Υπάρχει περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρικό χειρόφρενο με Auto Hold, θερμαινόμενο τιμόνι, Start/Stop και hill descent control.

Το μοντέλο τέταρτης γενιάς βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, πρακτικότητα, αποδοτικότητα και ποιότητα. Μηχανικά, το νέο Sorento θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, αλλά και με ένα υβριδικό και ένα plug-in υβριδικό σύνολο, έτσι ώστε να μειωθούν οι ρύποι της κορεάτικης εταιρίας στην Ευρώπη.

Ανάμεσα στους κινητήρας θα συναντάμε έναν 2,5-λίτρων ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και έναν turbo 1.600άρη βενζίνης που συνδυάζεται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση είτε στον μπροστά, είτε και στους δύο άξονες.

Επίσης θα υπάρχει ένας 2,2-λίτρων turbodiesel που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο στέλνει τη κίνηση είτε στον μπροστά, είτε και στους δύο άξονες. Η υβριδική έκδοση αποτελείται από έναν 1.600άρη turbo κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα, με το σύνολο να συνδυάζεται με έναν 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.