Η Audi Αμερικής θέλησε να απαντήσει στην ερώτηση τι συμβαίνει στην απόδοση ενός ηλεκτρικού οχήματος όταν αυτό ρυμουλκεί ένα τροχοφόρο. Για το λόγο αυτό πήρε ένα E-Tron και έκανε ένα ταξίδι 504 μιλίων (811 χλμ.) από την Τούλσα της Οκλαχόμα έως την πίστα Circuit of the Americas στο Ώστιν του Τέξας, ενώ ρυμουλκούσε ένα τρέιλερ 1.815 κιλών.
Μέσα στο τρέιλερ βρισκόταν το GM EV1, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της General Motors, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Tulsa Tech. Το GM EV1 δεν διέθετε μπαταρία, και ζύγιζε 725 κιλά, με το υπόλοιπο να είναι το βάρος του τρέιλερ.
Το προφανές αποτέλεσμα της κίνησης με το τρέιλερ είναι ότι το E-Tron έχει σημαντικά αυξημένη κατανάλωση και μικρότερη αυτονομία, όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με την Audi, η μέση κατανάλωση ενέργειας ήταν 47,8 kWh/100 χλμ, με μέση ταχύτητα 96 χλμ/ώρα και βροχερό καιρό, με 2 βαθμούς Κελσίου. Με πρόχειρους υπολογισμούς, αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία του E-Tron θα είναι περίπου 169 χλμ., καθώς το ηλεκτρικό E-Tron έχει μπαταρία 95 kWh.
Για σύγκριση, η EPA έχει μετρήσει ότι η μέση αυτονομία του Audi E-Tron στα 328 χλμ.