H Audi μας δείχνει πως επηρεάζεται η αυτονομία του E-Tron όταν ρυμουλκεί ένα τρέιλερ

Σχετικά άρθρα

Η Audi Αμερικής θέλησε να απαντήσει στην ερώτηση τι συμβαίνει στην απόδοση ενός ηλεκτρικού οχήματος όταν αυτό ρυμουλκεί ένα τροχοφόρο. Για το λόγο αυτό πήρε ένα E-Tron και έκανε ένα ταξίδι 504 μιλίων (811 χλμ.) από την Τούλσα της Οκλαχόμα έως την πίστα Circuit of the Americas στο Ώστιν του Τέξας, ενώ ρυμουλκούσε ένα τρέιλερ 1.815 κιλών.

Μέσα στο τρέιλερ βρισκόταν το GM EV1, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της General Motors, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Tulsa Tech. Το GM EV1 δεν διέθετε μπαταρία, και ζύγιζε 725 κιλά, με το υπόλοιπο να είναι το βάρος του τρέιλερ.

Το προφανές αποτέλεσμα της κίνησης με το τρέιλερ είναι ότι το E-Tron έχει σημαντικά αυξημένη κατανάλωση και μικρότερη αυτονομία, όπως ακριβώς συμβαίνει και με ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με την Audi, η μέση κατανάλωση ενέργειας ήταν 47,8 kWh/100 χλμ, με μέση ταχύτητα 96 χλμ/ώρα και βροχερό καιρό, με 2 βαθμούς Κελσίου. Με πρόχειρους υπολογισμούς, αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία του E-Tron θα είναι περίπου 169 χλμ., καθώς το ηλεκτρικό E-Tron έχει μπαταρία 95 kWh.

Για σύγκριση, η EPA έχει μετρήσει ότι η μέση αυτονομία του Audi E-Tron στα 328 χλμ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, μειώθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών

Ο απότομος τερματισμός των κρατικών επιδοτήσεων είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 14,1% στη Γερμανία το πρώτο τρίμηνο του έτους,...

Honda: Τρία νέα ηλεκτρικά για την Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα, η Honda θα παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Αυτά θα φέρουν το...

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...