Η Tesla θέλει μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο για τα αυτοκίνητά της στη Κίνα

Σχετικά άρθρα

Το κοβάλτιο είναι ένα σπάνιο μέταλλο, κρίσιμο για την κατασκευή των μπαταριών ιόντων λιθίου που αξιοποιούν τα κινητά τηλέφωνα, οι φορητοί υπολογιστές, ή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όμως οι συνθήκες εξόρυξης και εμπορικής διάθεσής του στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, τη χώρα που κατατάσσεται στην πρώτη θέση του καταλόγου των κρατών που το εξάγουν παγκοσμίως, προκαλούν έντονες διαμαρτυρίες και αυτό γιατί για την εξόρυξη του απασχολούνται παιδιά.

Η Tesla θέλει να μειώσει την εξάρτησή της από το κοβάλτιο και έτσι βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την κινεζική εταιρία παραγωγής μπαταριών CATL προκειμένου να τις παρέχει μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο, για να τις χρησιμοποιεί στα αυτοκίνητά της που κατασκευάζει στη Κίνα.

Διάβασε επίσης

Tesla, Apple, Alphabet, Microsoft και Dell κατηγορούνται για θανάτους παιδιών σε μεταλλεία κοβαλτίου στο Κονγκό

Η Tesla χρησιμοποιεί μπαταρίες νικελίου-κοβαλτίου-αλουμινίου (NCA), αλλά έχει ζητήσει από την CATL να τις παρέχει μπαταρίες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου-λιθίου (LFP), οι οποίες κοστίζουν και λιγότερο λόγω της απουσίας του κοβαλτίου από την σύστασή τους. Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν και μπαταρίες οξειδίου κοβαλτίου μαγνησίου νικελίου λιθίου (NMC).

Επί του παρόντος δεν έχει γίνει γνωστό σε ποια κλίμακα θέλει η Tesla να χρησιμοποιήσει τις LFP μπαταρίες. Οι NCA μπαταρίες έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις LPF, με την CATL να εργάζεται σε μια νέα τεχνολογία που αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα των LFP μπαταριών στα ίδια επίπεδα με τα αυτά των NCA μπαταριών.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...