Στις 13 Ιανουαρίου του 1930, ο Μπενίτο Μουσολίνι παρέλαβε καινούρια μια Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport, πληρώνοντας 60.000 λιρέτες για αυτή. Ο Ιταλός δικτάτορας λάτρευε τα αυτοκίνητα, γι’αυτό και έτρεξε σε αρκετούς αγώνες σε όλη την Ιταλία στις αρχές της δεκαετίας του ’30. Αυτό, όμως, δεν το κράτησε πολύ, καθώς η γνωστή “αγάπη” του για το φασισμό και τις διεθνείς εισβολές άλλαξαν τα σχέδια του για τους αγώνες.

Στη συνέχεια, η 6C 1750 -ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo- πέρασε στα χέρια αρκετών ιδιοκτητών, πριν καταλήξει το 1937 σε αυτά του Renato Tigillo. Ο τελευταίος πήρε την 6C μαζί του όταν μετακόμισε στην Ερυθραία, μια χώρα που εντάχθηκε μαζί με την Σομαλιλάνδη και την Αιθιοπία στην ιταλική περιοχή της Ανατολικής Αφρικής το 1936.

Η 6C ήταν πολύ λιγότερο σημαντικό αυτοκίνητο στη δεκαετία του ’30, από ό,τι είναι σήμερα, γι’αυτό και διάφοροι ιδιοκτήτες του εν λόγω αυτοκινήτου δεν το σεβάστηκαν. Έτσι, αρκετοί αφαίρεσαν και πέταξαν μέρη του για να μειώσουν το βάρος του, προετοιμάζοντας το για σκληρούς αγώνες κάτω από τον καυτό αφρικανικό ήλιο, που απέφεραν ζημιές στο αμάξωμα.

Παραμένει άγνωστη η τύχη της από την στιγμή που αποσύρθηκε από τους αγώνες και τι συνέβη σε αυτό κατά τις επόμενες δεκαετίες, ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες σε ποιον ανήκει σήμερα. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι η 6C 1750 είναι έτοιμη για μια εκ βάθρων ανακατασκευή από την Thornley Kelham, μια από τις καλύτερες εταιρίες ανακατασκευής αυτοκινήτων στον κόσμο.

Το αυτοκίνητο έχει αριθμό πλαισίου 6C312898, και -μεταξύ άλλων- φέρει σκουριές και φθαρμένο χρώμα, που δείχνουν ότι η ζωή της ήταν σκληρή. Η βρετανική εταιρία Thornley Kelham θα επιστρέψει την 6C 1750 στην κατάσταση που ήταν όταν την είχε στα χέρια του ο Μουσολίνι, μια διαδικασία εξαιρετικά δύσκολη, καθώς η λίστα με τα κομμάτια που λείπουν από το αυτοκίνητο είναι μεγάλη, όπως τα αυθεντικά φώτα, τα φτερά, οι ακτινωτές ζάντες, κλπ.

Ο Simon Thornley, συνιδρυτής της εταιρίας, αναγνωρίζει ότι η 6C 1750 είναι πιθανότατα η πιο απαιτητική αποκατάσταση/ανακατασκευή που έχει αναλάβει ποτέ, ειδικά αν θεωρήσουμε ότι οι εικόνες του αυτοκινήτου της εποχής είναι πολύ λίγες. Αξίζει, όμως, λέγοντας ότι το αυτοκίνητο αποτελεί αυτοκινητιστική ιστορία, και αυτή πρέπει να διατηρηθεί.