Η Tesla και η Panasonic ανακοίνωσαν στα τέλη του 2016 πως συμφώνησαν να ξεκινήσουν την παραγωγή φωτοβολταϊκών σε ένα εργοστάσιο στο Μπάφαλο της Νέας Υόρκης.

Το εργοστάσιο ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2017, αλλά η συνεργασία αυτή οδηγείται σε άδοξο τέλος, μιας και η Panasonic αποφάσισε να εγκαταλείψει την παραγωγή των φωτοβολταϊκών κεραμιδιών της Tesla, ως ένα ακόμη μέτρο πίεσης προς της Tesla, μιας και η Panasonic δεν είναι πλέον ο αποκλειστικός προμηθευτής μπαταριών της εταιρίας του Elon Musk.

Η Tesla εκτός από την Panasonic, που εξακολουθεί να είναι ο κύριος προμηθευτής μπαταριών της Tesla, συνεργάζεται πλέον τόσο με την κινέζικη CATL, όσο και με την LG Chem από τη Νότια Κορέα, προκειμένου να τις προσφέρουν μπαταρίες, με την Tesla να έχει θέσει ως στόχο να κατασκευάσει 500.000 αυτοκίνητα το 2020. Παράλληλα η Tesla δεν έχει κρύψει την πρόθεσή της να κατασκευάσει και δικές της μπαταρίες κάποια στιγμή.

Η Panasonic θα σταματήσει την παραγωγή μέχρι τα τέλη Μαΐου και θα φύγει από το εργοστάσιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, τονίζοντας πως η απόφαση αυτή δεν επηρεάζει την συνεργασία της με την Tesla στον τομέα των μπαταριών αυτοκινήτων. Η κίνηση αυτή της Panasonic αυξάνει την αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον της SolarCity, που η αμερικανική εταιρεία την εξαγόρασε για 2,6 δισ. δολάρια το 2016.