Η Rolls-Royce μας παρουσιάζει το Whispers. Όχι δεν είναι κάποιο νέο πολυτελές μοντέλο της, αλλά ένα κοινωνικό δίκτυο το οποίο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά και μόνο στους κατόχους των μοντέλων της βρετανικής εταιρίας.

Ουσιαστικά είναι μια smartphonne εφαρμογή που επιτρέπει στους κατόχους των Rolls-Royce αυτοκινήτων να μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους, τα γούστα τους, τα προϊόντα τους, τις συλλογές τους, αλλά και τις σκέψεις τους.

Η εταιρία πριν από δύο χρόνια κυκλοφόρησε κρυφά, σε μια επιλεγμένη ομάδα πελατών της παγκοσμίως, τη συγκεκριμένη εφαρμογή. Η δοκιμαστική λειτουργία έδειξε πως είχε απήχηση και έτσι την εξέλιξε, αξιοποιώντας τις προτάσεις που της έκαναν οι πελάτες της.

Η εφαρμογή προσφέρει στους χρήστες την ευκαιρία να επικοινωνούν με ασφάλεια όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και με τους συνεργάτες της Rolls-Royce, όπως επίσης και με τον CEO της εταιρίας, Torsten Müller-Otvos και με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Επιπλέον, η εφαρμογή δίνει πρόσβαση σε μια συλλογή προσφορών πολυτέλειας, μεταμορφωτικές εμπειρίες και αποκλειστικές προεπισκοπήσεις μοντέλων και υπηρεσιών της Rolls-Royce, αλλά και την δυνατότητα οι χρήστες να δημιουργούν “δικές τους ειδικές εμπειρίες ή προϊόντα”, όπως πχ, να κλείσουν μια ιδιωτική παράσταση από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης, να παραγγείλουν ένα όμορφο πορτρέτο, να σχεδιάσουν και να χτίσουν την δική τους πίστα και πολλά άλλα.

Η εφαρμογή μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την παροχή αποκλειστικής πρόσβασης σε εκδηλώσεις που σχετίζονται με τον αθλητισμό, την μόδα, τις τέχνες και τη μουσική, καθώς και σε πολυτελή ταξίδια σε όλο τον κόσμο.