Σύμφωνα με έρευνα της Deutsche Bank, το 2019 οι γερμανικές εταιρίες κατασκεύασαν στην Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας 5,08 εκατομμύρια αυτοκίνητα, όταν στην Γερμανία οι ίδιες εταιρίες κατασκεύασαν “μόλις” 4,66 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

1Διάβασε επίσης

Ιστορικό χαμηλών 23 ετών για τα γερμανικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκίνητων

Αυτό συνέβη για πρώτη φορά, με την Κίνα να παραμείνει η πιο σημαντική χώρα για την παραγωγή αυτοκίνητων από τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, ακόμη και μετά την κρίση του κορωναϊού. H έξαρση του ιού τον τελευταίο καιρό δεν θα αλλάξει τη μακροπρόθεσμη τάση και τη σημασία της Κίνας, η οποία γίνεται ολοένα πιο σημαντική ως τόπος παραγωγής αυτοκινήτων.

2

Η Γερμανία εμφάνισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μειωμένη ετήσια παραγωγή αυτοκινήτων, με τις εξελίξεις στην μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, να προκαλούν ανησυχία, που θα μπορούσαν να είναι η αρχή μιας διαρθρωτικής φάσης αδυναμίας.

3Διάβασε ακόμη

Bosch: Η παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων μάλλον έφτασε στο ανώτερο σημείο της

Εκτός από το υψηλότερο κόστος των μισθών και της ενέργειας καθώς και υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές, η ηλεκτροκίνηση θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλειες στη “δημιουργία αξίας”. Σε γενικές γραμμές, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να είναι καλύτερα προετοιμασμένη για το μέλλον, από ότι είναι η Γερμανία ως χώρα κατασκευής αυτοκινήτων.