Κατά το 2019 το BMW Group είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 2,2% πουλώντας συνολικά 2.538.367 αυτοκίνητα της BMW (2.185.793, +3,3%) της MINI 347.474, -4,6%) και της Rolls-Royce (5.152,+25%) αλλά τα οικονομικά αποτελέσματα του γερμανικού ομίλου ήταν χειρότερα σε σύγκριση με αυτά του 2018.

Συγκεκριμένα η BMW είδε τα κέρδη της προ φόρων και τόκων (EBIT) να μειώνονται κατά 17% και από τα 8,93 δισ. ευρώ του 2018 να πέφτουν στα 7,41 δισ. ευρώ το 2019. Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 26,1% στα 7,12 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 5,02 δισ. ευρώ, μειωμένα κατά 28,9% σε σύγκριση με το 2018 (7,06 δισ. ευρώ). Τα συνολικά έσοδα ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 100 δισ. ευρώ (104,21 δισ. ευρώ, +7,6%).

Αποτέλεσμα της πτώσης αυτής των κερδών, ήταν το περιθώριο κέρδους να μειωθεί από το 7,2% στο 4,9%. Η BMW λέει πως η πτώση των κερδών οφείλεται στις επενδύσεις που κάνει στον τομέα των ηλεκτρικών, υβριδικών και αυτόνομων οχημάτων, επενδύσεις, που ήταν αυξημένες κατά 12% σε σύγκριση με το 2018, μιας και η γερμανική εταιρία θεωρεί πως η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα (υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά), θα διπλασιαστεί μέχρι το 2021, με τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων να αυξάνοντας ετησίως κατά 30% μεταξύ του 2021 και του 2025. Η γερμανική εταιρία θέλει μέχρι το 2023 να προσφέρει στην αγορά 25 ηλεκτροκίνητα οχήματα, με τα περισσότερα από τα μισά να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, όπως τα iX3, iNext και i4.

Η BMW έχει ανακοινώσει από πέρυσι ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης 12 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2022. Οι εξοικονομήσεις θα προέλθουν από την κατάργηση μοντέλων και κινητήρων με χαμηλή ζήτηση, την μείωση της πολυπλοκότητας των μοντέλων της, ενώ θα μειωθεί και ο χρόνος ανάπτυξης και εξέλιξης ενός νέου αυτοκινήτου κατά 33%, μιας και η BMW θα αυξήσει τις ψηφιακές προσομοιώσεις. Το μέτρο αυτό, μαζί με την εικονική επικύρωση, θα οδηγήσει στην εξάλειψη της ανάγκης κατασκευής περίπου 2.500 πρωτότυπων αυτοκινήτων μέχρι το 2024.

Παράλληλα, από το 2021 και μετά, έως και το 50% των σημερινών κινητήρων και κιβωτίων θα εξαλειφθούν κατά τη μετάβαση σε πιο εξελιγμένες και ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων. Η BMW δεν ανέφερε ποιους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα καταργήσει αλλά οι V12 και ο τετράτουρμπο turbo diesel κινητήρας της είναι βέβαιο πως μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.