Η BMW ανακοίνωσε σήμερα πως θέτει σε ισχύ ένα σχέδιο εξοικονόμησης κόστους ύψους 12 δισ. ευρώ μέχρι το 2022, μιας και περιμένει τα κέρδη της για το 2019 να μειωθούν κατά 10% σε σύγκριση με αυτά του 2018, που άγγιξαν τα 7,2 δισ.ευρώ (-16,9%).

Σε ότι αφορά το περιθώριο κέρδους της για το 2019, η BMW δηλώνει πως αυτό θα κυμανθεί μεταξύ 6% και 8%, νούμερο μικρότερο από τον μακροπρόθεσμο στόχο του 8%-10%. Πέρυσι το περιθώριο κέρδους του BMW Group ήταν 7,2%, μειωμένο κατά 2% σε σχέση με το 2017.

Οι εξοικονομήσεις θα προέλθουν από την κατάργηση μοντέλων και κινητήρων με χαμηλή ζήτηση, ενώ θα μειωθεί και ο χρόνος ανάπτυξης και εξέλιξης ενός νέου αυτοκινήτου κατά 33%, μιας και η BMW θα αυξήσει τις ψηφιακές προσομοιώσεις. Το μέτρο αυτό, μαζί με την εικονική επικύρωση, θα οδηγήσει στην εξάλειψη της ανάγκης κατασκευής περίπου 2.500 πρωτότυπων αυτοκινήτων μέχρι το 2024.

1Διάβασε επίσης

BMW: Καταργεί την 3-Series GT, ετοιμάζει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα

Από το 2021 και μετά, έως και το 50% των σημερινών παραλλαγών μετάδοσης θα εξαλειφθούν κατά τη μετάβαση σε πιο εξελιγμένες και ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων.

Επιπλέον, από την 1η Απριλίου 2019, BMW, MINI και Rolls-Royce θα συνδυαστούν σε ένα ενιαίο τμήμα πωλήσεων, σηματοδοτώντας μια κίνηση προς ακόμη πιο ευέλικτες διαδικασίες και αποδοτικότερες δομές σε όλη την εταιρεία.