Η BMW ανακοίνωσε και επίσημα πως δεν θα αναπτύξει νέα γενιά της 3-Series GT (Gran Turismo), μιας και η ζήτηση του μοντέλου δεν δικαιολογεί το κόστος ανάπτυξης του.
Η γερμανική εταιρία πήρε την απόφαση να μειώσει την πολυπλοκότητα και τον αριθμό της γκάμας των μοντέλων της, μιας και βλέπει διάφορες προκλήσεις στον ορίζοντα. Το 2018 η BMW είδε το κόστος παραγωγής της αυξάνεται, ενώ αύξηση είδε και στις τιμές των υλικών που προμηθεύεται από τους προμηθευτές της. Σε συνδυασμό με την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, η BMW κατηγορεί εν μέρει τις διεθνείς εμπορικές συγκρούσεις, κυρίως αυτές ανάμεσα σε ΗΠΑ και Κίνα.
Μέσα στα επόμενα χρόνια η BMW θα προσφέρει στην αγορά 25 ηλεκτροκίνητα (ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) μοντέλα. Συγκεκριμένα μέχρι το 2021 θα προσφέρει στην αγορά 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα i3, iX3, i4, iNext και MINI Electric, με τον αριθμό αυτό να ανεβαίνει στα 12 έως το 2025, ενώ τα υπόλοιπα 13 θα είναι plug-in υβριδικά.
H BMW ανέφερε πως όλες οι μελλοντικές πλατφόρμες της θα υποστηρίζουν τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο plug-in υβριδικούς κινητήρες όσο και ηλεκτροκινητήρες. Παράλληλα πιστεύει πως η τιμή των ηλεκτρικών μοντέλων θα μειωθούν λόγω της μείωσης του κόστους των μπαταριών.
Σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση, η BMW δηλώνει πως αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3 θα προσφέρει στα μοντέλα της από το 2021, με την συγκεκριμένη τεχνολογία να επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινηθούν αυτόνομα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες έως 130 χλμ/ώρα. Το ίδιο έτος η BMW θα ξεκινήσει και ένα πιλοτικό πρόγραμμα που θα υποστηρίζει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4 και 5, που θα επιτρέπει την πλήρως αυτόνομη λειτουργία ενός αυτοκινήτου με ταχύτητες έως 70 χλμ/ώρα.