Και η Toyota δείχνει να επηρεάζεται από την πανδημία του κορωνοϊού και έχει ζητήσει πιστωτική γραμμή ύψους 9 δισ. δολαρίων από δύο ιαπωνικές τράπεζες, την Sumitomo Mitsui Banking και την MUFG Bank.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, παρότι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας έχει το ισχυρότερο πιστωτικό προφίλ μεταξύ των υπολοίπων, το πιστωτικό της κόστος αυξάνεται. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία διαβεβαιώνει ωστόσο πως έχει έχει επαρκή χρηματοδότηση σε περίπτωση που η πανδημία ενταθεί ακόμα περισσότερο στον πλανήτη.

Χθες η Moody’s υποβάθμισε το αξιόχρεο της στο A1 από Aa3 και την έθεσε σε επαναξιολόγηση για περαιτέρω υποβάθμιση. Παράλληλα, ο οίκος αξιολογήσεων υποβάθμισε και το αξιόχρεο της Ford και της GM.

Σημειώνεται ότι η Toyota θα σταματήσει την παραγωγή σε οκτώ γραμμές παραγωγής σε 6 εργοστάσια αρχής γενομένης από τις 3 Απριλίου. Παράλληλα, ανέστειλε τις δραστηριότητες σε εργοστάσιό της στην Ινδία μετά την κήρυξη καραντίνας στη χώρα. Έχει επίσης σταματήσει την παραγωγή της στη Βόρεια Αμερική, στη Νότια Αμερική και χώρες όπως Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Φιλιππίνες και Βραζιλία.

Ο κορωνοϊός, σύμφωνα με την Goldman Sachs, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να εξανεμιστούν 170 δισ. γεν από τα κέρδη των κορυφαίων 5 ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών.