O Alessandro Zanardi κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών στο αμερικάνικο πρωτάθλημα CART IndyCar το 1997 και το 1998 με την ομάδα του Chip Ganassi, έχοντας στο πίσω μέρος του μονοθέσιου του κινητήρα της Honda. Έτσι, η τελευταία για να το γιορτάσει έβγαλε στην αγορά την συγκεκριμένη έκδοση του NSX.

Η παραγωγή του NSX Zanardi Edition περιορίστηκε σε 51 αυτοκίνητα, με το #1 να το έχει στην κατοχή του ο Ιταλός οδηγός. Όλα ήταν βαμμένα σε κόκκινο (New Formula Red) χρώμα, που αντανακλούσε το ίδιο που είχε το αγωνιστικό του μονοθέσιο, με την ειδική έκδοση να κυκλοφορεί αποκλειστικά στην αγορά των Η.Π.Α.

Το NSX Zanardi Edition ήταν σχεδόν ίδιο με το NSX Type S, που κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, με τις μόνες ορατές διαφορές να ήταν η θέση οδήγησης (αριστερά το τιμόνι στο Zanardi Edition, δεξιά το Type S), οι δερμάτινες και σουέτ επενδύσεις στα καθίσματα με κόκκινες ραφές, το τιμόνι της Acura διέθετε αερόσακο και τέλος μια πλακέτα από βουρτσισμένο αλουμίνιο με χαραγμένο το λογότυπο της Acura, την υπογραφή του Zanardi και αύξοντα αριθμό του αυτοκινήτου, που βρισκόταν πίσω από τα καθίσματα.

Το βάρος του αυτοκινήτου ήταν μειωμένο κατά 67,5 κιλά, χάρη στην τοποθέτηση κλειστής/σταθερής οροφής, ελαφρύτερης πίσω αεροτομής, λεπτότερου πίσω τζαμιού, ζάντες ελαφριού κράματος της BBS, ελαφρύτερης και μικρότερης μπαταρίας και μηχανικού συστήματος διεύθυνσης, αντί για ηλεκτρικά υποβοηθούμενου.

Κάτω από το καπό φορά τον V6 3,2-λίτρο κινητήρα απόδοσης 294 ίππων με 304 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα. Το συγκεκριμένο φέρει τον αριθμό #43, και από το 1999 έχει διανύσει 57.541 μίλια (92.603 χλμ).

Βρίσκεται σε άψογη κατάσταση και πωλείται σε διαδικτυακή δημοπρασία μέσω του Bring A Trailer, με το ψηλότερο bid -τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές- να είναι 70.650 δολάρια. Απομένουν, όμως, 5 ημέρες για να λήξει η δημοπρασία, και ανάλογο αυτοκίνητο το 2019 πουλήθηκε για 126.000 δολάρια.