Μερικές ημέρες μετά την διαρροή φωτογραφιών, η Toyota παρουσίασε σήμερα την τέταρτη γενιά του Harrier, το οποίο κυκλοφορεί αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και σε μερικές ακόμα ασιατικές χώρες. Η τρέχουσα γενιά του Harrier κυκλοφορεί από το 2013, με το νέο μοντέλο της εταιρίας να γίνεται διαθέσιμο από τον ερχόμενο Ιούνιο.

Η νέα γενιά του Harrier βασίζεται στην TNGA (GA-K) πλατφόρμα της Toyota, και όχι σε αυτή του Lexus RX, που χρησιμοποιούσε στις δύο πρώτες γενιές του. Η τρίτη γενιά βασιζόταν στην πλατφόρμα του προηγούμενου RAV4, ενώ το νέο Harrier μοιράζεται αυτή της τρέχουσας γενιάς του RAV4. Έτσι, στο εμπρός μέρος υπάρχουν γόνατα MacPherson, ενώ πίσω διπλά ψαλίδια, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι σταθερό και ευχάριστο στην οδήγηση.

Το νέο Harrier έχει μήκος 4.740 χλστ. (+20 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο), πλάτος 1.855 χλστ. (+20 χλστ.) και ύψος 1.660 χλστ. (-30 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο αγγίζει πλέον τα 2.690 χλστ. (+30 χλστ.). Σύμφωνα με την εταιρία, η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει ένα πιο άκαμπτο αμάξωμα με χαμηλό κέντρο βάρους, κάτι που χαρίζει άνετη οδήγησης και δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, με έμφαση στην ευχαρίστηση του οδηγού.

Μηχανικά, το νέο Harrier εφοδιάζεται αποκλειστικά με υβριδικά σύνολα, γνωστά από τα υπόλοιπα μοντέλα της Toyota. Έτσι, στην βάση υπάρχει ο 2,0-λιτρος υβριδικός Dynamic Force, απόδοσης 171 ίππων και 207 Nm. Αυτός συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Direct Shift-CVT, το οποίο στέλνει την κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.

Στην κορυφή υπάρχει ο 2,5-λίτρων υβριδικός κινητήρας του νέου RAV4, o οποίος συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα 88 kW (120 ίππων) και συνολικά αποδίδει 218 άλογα στην προσθιοκίνητη έκδοση και 222 άλογα στην τετρακίνητη, καθώς στην δεύτερη υπάρχει ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, απόδοσης 40 kW (54 ίππων).

Η σχεδίαση του εσωτερικού θυμίζει το νέο RAV4, χωρίς να αποτελεί πιστή αντιγραφή του. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας εντύπωση κάνει η μεγάλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, καθώς και για το σύστημα πλοήγησης T-Connect SD. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, με την Toyota να αναφέρει ότι έχει χρησιμοποιήσει πολύ ποιοτικά υλικά.