Παρότι εδώ και μήνες ξέραμε πως η Ford ετοιμάζει την επόμενη γενιά του Focus RS, η οποία θα διέθετε plug-in υβριδικό κινητήρα, νέο δημοσίευμα θέλει την Μπλε Οβάλ εταιρία να μην βγάζει στην αγορά την τέταρτη γενιά της γρήγορης έκδοσης του νέου Focus.

Επικαλούμενο πηγές μέσα από την Ford, το δημοσίευμα αναφέρει πως η εταιρία αποφάσισε να μην κατασκευάσει το νέο Focus RS λόγω των ολοένα αυστηρότερων προτύπων εκπομπών στην Ευρώπη, που θέλει από το 2021, ο νέος όρος εκπομπών κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας να είναι μικρότερος από 95 γρ/χλμ, στόχος που για να επιτευχθεί πρέπει το αυτοκίνητο να καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,1 λίτρα βενζίνης ή 3,6 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χλμ.

Επιπλέον, ένας ακόμη λόγος που αποφασίστηκε η μη δημιουργία του νέου Focus RS είναι και το γεγονός πως η Ford βρίσκεται σε μια περίοδο περικοπών και μείωσης του κόστους, κλείνοντας 6 από τα 24 εργοστάσιά της στην Ευρώπη έως τα τέλη του 2020, απολύοντας παράλληλα περίπου το 20% του εργατικού της δυναμικού στη Γηραιά Ήπειρο.

Η Ford έχει ήδη ανακοινώνει πως καταργεί τα Ka+, C-Max και Grand C-Max, με το Focus RS να προστίθεται σε αυτά, μιας και η εταιρία δεν αναμένει το μοντέλο να σημειώσει τις πωλήσεις που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν το κόστος ανάπτυξής του.