Τον περασμένο Δεκέμβριο έγινε γνωστή η είδηση πως το επόμενο Ford Focus RS θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2020 και κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον 2,3-λίτρων EcoBoost κινητήρα, ο οποίος πλέον θα είναι ήπιος υβριδικός και θα αποδίδει 400 άλογα, με το μοντέλο να διαθέτει τον ηλεκτρικό πίσω άξονα eTwinsterX της GKN.

Ωστόσο νέα δημοσιεύματα θέλουν την Ford να ξανασκέφτεται τον κινητήρα που θα φορά το μοντέλο, λόγω των ολοένα αυστηρότερων προτύπων εκπομπών στην Ευρώπη, μιας και ο ήπιος υβριδικός κινητήρας δεν είναι αρκετός προκειμένου το μοντέλο να καλύψει τους νέους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές CO2.

Το πιθανότερο είναι το νέο Ford Focus RS να είναι plug-in υβριδικό και θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στη διετία 2022-2023. Ο 2,3-λίτρων κινητήρας θα αντικατασταθεί από τον 2,5 λίτρων plug-in υβριδικό κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και τον συναντάμε στο υβριδικό Kuga. Ο κινητήρας στη περίπτωση του Focus RS θα αναβαθμιστεί και θα αποδίδει 300 άλογα, με έναν ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει στο μοντέλο επιπλέον 100 άλογα.