Στις αρχές του περασμένου χρόνου η Ford παρουσίασε τα νέα Super Duty (F-250, F-350 και F-450) μοντέλα της, με την σημαντικότερη προσθήκη τους να είναι ο νέος 7,3-λίτρων V8 κινητήρας βενζίνης. Αυτός συνεργάζεται με ένα νέο 10-τάχυτο TorqShift κιβώτιο ταχυτήτων που έχει συμπαγής διαστάσεις και καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο, ενώ είναι μόλις 1,58 κιλά βαρύτερο.

Η απόδοση του συνόλου είναι 430 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 645 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 4.000 σ.α.λ. Διόλου ευκαταφρόνητα νούμερα για τον χαρακτήρα των μοντέλων. Παρόλα αυτά, η Whipple ανακοίνωσε ότι έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη ενός κομπρεσοράτου κιτ για τον οκτακύλινδρο κινητήρα. Με “plug ‘n play” τοποθέτηση, ο 3.0-λίτρος κομπρέσορας βιδώνει πάνω στον κινητήρα χωρίς να χρειάζεται καμία μετατροπή και η εταιρία υπόσχεται ότι αυξάνει την απόδοση του V8 κινητήρα στα 700 άλογα και στα 1.017 Nm ροπής στο στρόφαλο.

Το κιτ περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα περιφερειακά και θα είναι διαθέσιμο για αγορά από το τρίτο τρίμηνο του έτους για 7.895 δολάρια.