Η BMW συνεχίζει την ανάπτυξη της νέας M3 και ένα καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο πιάστηκε να κάνεις δοκιμές στην πίστα του Nurburgring. Η νέα M3 θα προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η Competition έκδοση θα αποδίδει 510 άλογα με 600 Nm ροπής.

Ο S58 3,0-λιτρος twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας θα διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, θα έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.

Η νέα M3 θα προσφέρεται ως τετρακίνητη, με τον εξακύλινδρο κινητήρας να συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (M8HP75) της ZF. Το xDrive σύστημα τετρακίνησης θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που θα επιτρέπει το μοντέλο να γίνεται πισωκίνητο. Επίσης θα υπάρχει και μια πισωκίνητη έκδοση που θα προσφέρεται και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.