Η Toyota προσφέρει πλέον τη νέα Supra και με 2,0-λιτρο turbo κινητήρα και σε αυτό το video θα δεις τις διαφορές ανάμεσα στην 2,0-λιτρη και στην 3,0-λιτρη Supra.

Ο 2,0-λιτρος κινητήρας προέρχεται και αυτός από την BMW και αποδίδει 258 άλογα με 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, που επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Ο κινητήρας λόγω του μειωμένου βάρους, είναι τοποθετημένος πιο κοντά στο κέντρο του οχήματος, βοηθώντας να εξασφαλιστεί η ιδανική ισορροπία βάρους 50:50 εμπρός-πίσω.

Η 2,0-λιτρη Supra ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο από την 3,0-λιτρη Supra, με το βάρος της πρώτης να ανέρχεται σε 1.442 κιλά και της δεύτερης στα 1.542 κιλά. Η Η 2,0-λιτρη Supra διαθέτει μικρότερους δίσκους, μονοπίστονες και όχι τετραπίστονες δαγκάνες, 4 ηχεία αντί για 10, χειροκίνητα ρυθμιζόμενα καθίσματα αντί των ηλεκτρικών με 14 ρυθμίσεις της 3,0-λιτρης έκδοσης, ενώ δεν φέρει το ενεργό διαφορικό και την ενεργή ανάρτηση της 3,0-λιτρης Supra.

Στις σχετικές ειδήσεις η Toyota προσφέρει δύο ειδικές εκδόσεις της Supra στην Ιαπωνία. Πρόκειται για την Supra RZ Matte Storm Grey Metallic που θα κυκλοφορήσει σε μόλις 27 μονάδες και την Supra RZ Horizon Blue Edition που θα κυκλοφορήσει σε 100 μονάδες. Και οι δύο εκδόσεις φορούν τον 3,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 387 ίππων στις 5.800 σ.α.λ.

Η Supra RZ Matte Storm Grey Metallic θα είναι βαμμένη σε γκρι μεταλλικό χρώμα και η Supra RZ Horizon Blue Edition σε ένα ειδικό μπλε χρώμα, έχοντας μαύρα ματ στοιχεία και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19″. Στο εσωτερικό υπάρχουν μαύρες Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις με μπλε ραφές.