H σημερινή -τρίτη- γενιά του Outlander βρίσκεται στην αγορά από το Σεπτέμβριο του 2012, έχοντας υποστεί δύο σημαντικά facelift το 2015 και το 2018. Όπως καταλαβαίνεις, το best-selling PHEV SUV της Ευρώπης βρίσκεται στο τέλος του κύκλου ζωής του, με τη Mitsubishi να έχει ξεκινήσει τις δοκιμές για την ανάπτυξη της νέας γενιάς.

Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή προς το τέλος του έτους, με τον πρόεδρο της Mitsubishi Ευρώπης, Bernard Loire, να έχει κάνει γνωστό ότι το νέο μοντέλο θα βασίζεται πάνω σε μια πλατφόρμα της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Αν και δεν αποκάλυψε ποια θα είναι αυτή, η λογική λέει πως πρόκειται για την ίδια πλατφόρμα που συναντάμε στο Nissan X-Trail, με το νέο Outlander να έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το τωρινό μοντέλο.

Το έγκυρο ιαπωνικό μέσο Nikkei αναφέρει ότι το νέο Outlander είναι πολύ πιθανό να φορά έναν κινητήρα της Nissan, καθιστώντας έτσι το μοντέλο το πρώτο που θα έχει κινητήρα της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιαπωνίας. Στην περίπτωση που αυτό επιβεβαιωθεί, δίνει μια σαφή ένδειξη της σταθερότητας της συμμαχίας μεταξύ των δύο ιαπωνικών εταιριών, με κάθε μια να επωφελείται σαφώς από την ένωση δυνάμεων και την εξοικονόμηση κόστους ανάπτυξης.

Η άλλη πληροφορία που αναφέρει η ίδια πηγή έχει να κάνει με το plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο θα είναι της Mitsubishi και θα το μοιραστεί με τη Nissan. Αυτό λέγεται ότι θα συνδυάζει έναν 2,4-λίτρων κινητήρα βενζίνης με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), που θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 20 kWh, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 70 χλμ και συνολική αυτονομία 700 χλμ.

Σχεδιαστικά, το νέο Outlander θα αντλεί στοιχεία από το Engelberg Tourer concept που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2019, έχοντας λεπτά φωτιστικά σώματα και μεγάλη Dynamic Shield μάσκα.