Τον περασμένο Σεπτέμβριο η BMW έκανε τα αποκαλυπτήρια της X1 xDrive25e, και σήμερα η BMW Hellas μας έκανε διαδικτυακά την πανελλήνια παρουσίαση της. Η plug-in υβριδική έκδοση της X1 είναι πλέον διαθέσιμη στη χώρα μας, και απαλλάσσεται από το φόρο εταιρικής χρήσης καθώς η τιμή προ φόρων της βασικής έκδοσης είναι σημαντικά χαμηλότερη από το θεσμοθετημένο όριο των 40.000 ευρώ (33.261 ευρώ), με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Για ιδιώτες, η τιμή της βασικής έκδοσης ξεκινά από τα 46.300 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των φόρων.

Η X1 xDrive25e συνδυάζει έναν τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα βενζίνης στον μπροστά άξονα απόδοσης 125 ίππων με 220 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω, απόδοσης 95 ίππων με 165 Nm ροπής. Συνδυαστικά, το υβριδικό σύνολο αποδίδει 220 άλογα και 385 Nm ροπή, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 193 χλμ/ώρα. Η X1 xDrive25e είναι τετρακίνητη, καθώς ο κινητήρας βενζίνης δίνει την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω.

Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 10 kWh (8,8 kWh ωφέλιμα), που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 52 χλμ σε κύκλο WLTP, με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χλμ/ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας με χρήση i Wallbox (3,7 kW) ολοκληρώνεται μέσα σε λιγότερο από 3,2 ώρες, ενώ με χρήση απλής οικιακής πρίζας απαιτούνται σχεδόν 5 ώρες. Η μέση κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα 1,7 λίτρα ανά 100 χλμ, και οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 39 γρ/χλμ, πάντα σε κύκλο WLTP.

Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 450 λίτρα, ενώ μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (40:20:40), αυτός αυξάνεται στα 1.470 λίτρα. Η BMW αναφέρει πως η X1 xDrive25e έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 750 κιλά.