Η Infiniti προσφέρει από το 2018 τον 2,0-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα με μεταβλητή τεχνολογία συμπίεσης. Αντίστοιχο κινητήρα φαίνεται πως ετοιμάζει και η BMW, η οποία έχει καταθέσει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που περιγράφει τον τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένου κινητήρα.
Ενώ ο κινητήρας της Infiniti χρησιμοποιεί έναν μηχανικό σύνδεσμο για την ρύθμιση του πιστονιού, η ιδέα της BMW έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις, αφού χρησιμοποιεί ένα γρανάζι κατά μήκος του στροφαλοφόρου άξονα, που συνδέεται με τον πείρο ενός πιστονιού. Η περιστροφή του εξωτερικού γραναζιού ρυθμίζει την κίνηση του πιστονιού, αυξάνοντας ή μειώνοντας έτσι τον λόγο της συμπίεσης του κινητήρα.