Η Hertz ανακοίνωσε την υπαγωγή της στο αμερικανικό καθεστώς χρεοκοπίας, μια διαδικασία που αφορά τις επιχειρήσεις της στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Ο αντίκτυπος της Covid-19 στη ζήτηση ταξιδιών ήταν ξαφνικός και δραματικός, επιφέροντας βίαιη πτώση στα έσοδα της εταιρείας και στις μελλοντικές κρατήσεις.
Η Hertz αναφέρει πως έλαβε “άμεσα μέτρα” δίνοντας προτεραιότητα στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων καθώς και των πελατών της, σταματώντας ¨όλες τις μη ουσιώδεις δαπάνες.
Ωστόσο η αβεβαιότητα παραμένει όσον αφορά την επιστροφή των εσόδων και την πλήρη επαναλειτουργία της αγοράς (…) πράγμα που κατέστησε απαραίτητη τη σημερινή ενέργεια,
αναφέρει ο όμιλος σε ανακοίνωση που εξέδωσε.
Οι κύριες διεθνείς περιφέρειες, στις οποίες επιχειρεί η, ιδιαίτερα η Ευρώπη, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία, δεν περιλαμβάνονται σ’ αυτή τη λεγόμενη διαδικασία του κεφαλαίου 11 του αμερικανικού πτωχευτικού κώδικα.
Με χρέος σχεδόν 19 δισ. δολαρίων και με περίπου 38.000 υπαλλήλους παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2019, η Hertz συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών που έχει πληγεί σημαντικά από την πανδημία.
Η Hertz που έχει περίπου 1 δισ. δολάρια σε μετρητά, είχε καταργήσει 10.000 θέσεις εργασίας στη Βόρεια Αμερική, δηλαδή το 26,3% του παγκόσμιου δυναμικού της, για να κάνει οικονομίες αντιμέτωπη με τις αβεβαιότητες που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού, η οποία παραλύει την οικονομία.
Ωστόσο, η Hertz ξεκαθαρίζει πως η πτώχευση δεν αφορά τις θυγατρικές της, τις εταιρίες Dollar, Thrifty, Firefly, Hertz Car Sales και Donlen. Η Hertz και οι θυγατρικές της θα συνεχίσουν να λειτουργούν, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Η προσφυγή στο άρθρο 11 επιτρέπει σε μια επιχείρηση, που δεν καταφέρνει πλέον να αποπληρώνει το χρέος της, να αναδιαρθρωθεί προστατευμένη από τους πιστωτές.
H Autohellas από τη μεριά της ξεκαθαρίζει πως δεν έχει καμία μετοχική σχέση ή σχέση πιστωτή/οφειλέτη με την Hertz Global Holdings και τον όμιλό της, αφού λειτουργεί ως franchise του σήματος της Hertz στην Ελλάδα και σε 7 ακόμη χώρες στην περιοχή των Βαλκανίων.