Για εκείνους που τα 600 άλογα και τα 800 Nm ροπής του Audi RS Q8 δεν είναι αρκετά, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore προσφέρει πέντε πακέτα που κάνουν τον V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα να αποδίδει έως 1.010 άλογα με 1.250 Nm ροπής.

Το Stage 1 κάνει τον κινητήρα να παράγει 710 άλογα με 920 Nm ροπής. Κοστίζει 2.100 ευρώ και αποτελείται μόνο από νέο πρόγραμμα στην ECU, που αφαιρεί και τον περιοριστή τελικής ταχύτητας. Με αυτό, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,6 δευτερόλεπτα, 0,2 δευτ. γρηγορότερα από την εργοστασιακή τιμή.

Το Stage 2 αυξάνει την ιπποδύναμη στα 725 άλογα και την ροπή στα 930 Nm, με το αυτοκίνητο να αποκτά νέα εξάτμιση της Capristo. Κοστίζει 7.688 ευρώ.

Το Stage 3 διαθέτει επιπλέον νέο φίλτρο εισαγωγής αέρα και νέα πολλαπλή εισαγωγής, με την απόδοση του κινητήρα να αυξάνεται στα 786 άλογα και στα 1.060 Nm ροπής. Το κόστος του ανέρχεται στα 12.521 ευρώ.

Το Stage 4 έχει ότι και το Stage 3 αλλά και νέα turbo, που κάνουν τον V8 κινητήρα να παράγει 965 άλογα με 1.250 Nm ροπής. Κοστίζει 33.529 ευρώ.

Τέλος, το Stage 5 έχει νέα εξάτμιση που δεν διαθέτει καταλύτες, φίλτρα σωματιδίων βενζίνης και σιγαστήρες, αφού έχει μόνο τα πίσω τελικά καζανάκια. Ο κινητήρας αποδίδει 1.010 άλογα με την ροπή να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.250 σ.α.λ. Κοστίζει 41.933 ευρώ και όπως καταλαβαίνεις δεν πληροί πλέον τα πρότυπα εκπομπών του Euro 6d-Temp, δεν μπορεί να πάρει έγκριση TUV και έτσι μπορεί να κινηθεί νόμιμα μόνο μέσα σε πίστες και όχι σε δημόσιους δρόμους.

Η Wheelsandmore προσφέρει επίσης και τρεις διαφορετικής σχεδίασης ζάντες, διαστάσεων 24″ με ελαστικά διαστάσεων 295/30 μπροστά και 355/25 πίσω. Τέλος υπάρχει και νέα ανάρτηση κόστους 1.680 ευρώ. Όλες οι παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.