Διαθέσιμο για παραγγελία είναι το νέο Honda Jazz στην Ελλάδα το οποίο ξεκινά από τις 21.700 ευρώ στην έκδοση Jazz e:HEV, ενώ στην έκδοση Crosstar ξεκινά από τις 29.000 ευρώ.

1

Το νέο Jazz προσφέρεται στην Ευρώπη μόνο ως υβριδικό, με τον βενζινοκινητήρα DOHC i-VTEC 1,5 λίτρων να συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Αποδίδουν συνδυαστικά 109 άλογα με 253 Nm ροπής, με τον κινητήρα να εκπέμπει 102 γρ/χλμ CO2 και καταναλώνει 4,5 λίτρα/100 χλμ στον κύκλο μέτρησης WLTP (110 γρ/χλμ CO2 και 4,8 λίτρα/100 χλμ στην έκδοση Crosstar).

2

Υπάρχει eCVT κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 9,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο έχει τρία mode λειτουργίας. τα EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.

  • EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
  • Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
  • Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη

Ο χώρος αποσκευών του νέου Jazz ανέρχεται στα 298 λίτρα και μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1.203 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το μοντέλο διατηρεί τα ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία, μιας και το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται στο κέντρο του πλαισίου, κάτω από τα εμπρός καθίσματα – μοναδικό στην κατηγορία.

3

Το νέο Honda Jazz διατίθεται με μία αναβαθμισμένη γκάμα προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού στάνταρ, χάρη σε μία νέα εμπρός ευρυγώνια κάμερα που αυξάνει το πεδίο ορατότητας. Το Collision Mitigation Braking System της Honda έχει αναβαθμιστεί με νυχτερινή λειτουργία για την ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών στο σκοτάδι και τώρα ενεργοποιεί τα φρένα όταν αντίθετα ερχόμενα οχήματα διασχίζουν το δρόμο ή εισέρχονται στην πορεία του αυτοκινήτου.

4

Για πρώτη φορά σε Jazz, τα Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist System διατίθενται στάνταρ. Το ίδιο ισχύει και για το Road Departure Mitigation System, που εμποδίζει τον οδηγό να απομακρυνθεί από τη λωρίδα του, όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το όχημα περνά από μία ανιχνευμένη διαγράμμιση ή πλησιάζει το εξωτερικό άκρο ενός πεζοδρομίου ή άλλα οχήματα. Το Blind Spot Information, σε συνδυασμό με Cross Traffic Monitor παραμένει στάνταρ στις executive εκδόσεις.

5

Το σύστημα Intelligent Speed Limiter αναγνωρίζει πινακίδες με όρια ταχύτητας και ορίζει το όριο ταχύτητας. Εάν στην πινακίδα εμφανίζεται όριο ταχύτητας χαμηλότερο από την πραγματική ταχύτητα του αυτοκινήτου, μία ένδειξη στο ταμπλό αναβοσβήνει συνοδεία ενός προειδοποιητικού σήματος και το σύστημα σταδιακά μειώνει την ταχύτητα του οχήματος. Οι λειτουργίες Auto High-Beam Headlights και Traffic Sign Recognition παραμένουν στο πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING που προορίζονται για το νέο Jazz.

6Διάβασε επίσης

To νέο Honda Jazz διαθέτει αερόσακο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα

Για τη Honda, η παθητική ασφάλεια είναι εξίσου σημαντική με την ενεργητική και είναι αυτή που βοηθά στην προστασία των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος. Το νέο Jazz διαθέτει τώρα δέκα αερόσακους, μεταξύ των οποίων ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος. Αυτός ο πρωτοποριακός κεντρικός αερόσακος είναι ενσωματωμένος στο κέντρο της πλάτης του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται από την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.