Με την Ferrari να είναι σκιά του εαυτού της σε σχέση με πέρυσι και να απέχει σημαντικά από τη κορυφή του grid, φουντώνουν οι φήμες που θέλουν την ιταλική ομάδα να αντικαθιστά τον Mattia Binotto, με τον Ιταλό να δηλώνει και ο ίδιος πως η Scuderia είναι έτοιμη να εξετάσει οργανωτικές αλλαγές στη προσπάθειά της να επανέλθει στη κορυφή.

1

Ιταλικά δημοσιεύματα θέλουν τα μεγάλα αφεντικά της Ferrari, ο πρόεδρος John Elkann και ο CEO της Louis Camilleri, να θέλουν να αντικαταστήσουν τον Binotto με τον Antonello Coletta. Ο 53χρονος Coletta βρίσκεται στις τάξεις της Ferrari από το 1997 και έχει διατελέσει συντονιστής του Ferrari Challenge, επικεφαλής του τμήματος Corse Clienti, ενώ από το 2014 κατέχει την θέση του επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ιταλικής εταιρίας, συντονίζοντας τα Corse Clienti, Ferrari Challenge, GT, F1 Clienti και XX.

2

O Binotto ενδέχεται να επιστρέψει στον ρόλο του τεχνικού διευθυντή, με τον Ιταλό μετά το τέλος του Ουγγρικού GP να δηλώνει πως οι πρώτοι τρεις αγώνες της χρονιάς ήταν χειρότεροι από ό, τι φοβόταν η ομάδα μετά τις δοκιμές.

Είδαμε από τις δοκιμές στη Βαρκελώνη πως δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι, αλλά δεν περιμέναμε μια τόσο δύσκολη κατάσταση. Είναι σίγουρα χειρότερο σε σύγκριση με τις προσδοκίες μας.

Με τρεις συνεχόμενους αγώνες, υπάρχουν δύο εβδομάδες πριν από το Silverstone και θα είναι σημαντικό στο Maranello να εξετάσουμε όλες τις πτυχές του αυτοκινήτου και της ομάδας και να βελτιώσουμε ότι χρειάζεται.

Ο Binotto είπε ότι η προτεραιότητα για τη Ferrari ήταν να καταλάβει “τι πήγε στραβά” με την SF1000 και η αναβάθμιση που έφερε στον δεύτερο αγώνα της Αυστρίας, βελτίωσε το μονοθέσιο αλλά όχι στον βαθμό που πρέπει, με τον Binotto να τονίζει πως:

Το φετινό μονοθέσιο έχει έλλειψη ταχύτητας στις ευθείες, ενώ δεν έχει ταχύτητα και στις στροφές. Συνολικά, το αυτοκίνητο πρέπει να βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Είναι τόσο απλό.

3

Ο Binotto παραδέχτηκε πως οι ελπίδες της Ferrari να σημειώσει πρόοδο, παρεμποδίζονται από το πάγωμα της εξέλιξης των μονοθεσίων που επιβλήθηκε για τα επόμενα δύο χρόνια.

Σίγουρα το να μην έχουμε πλήρη ελευθερία θα κάνει τη δουλειά μας πιο δύσκολη. Νομίζω πως θα μπορούμε να καταλάβουμε πόσο μπορούμε να καλύψουμε την διαφορά, μόνο όταν έχουμε κατανοήσει πλήρως τον λόγο για τον οποίο είμαστε τόσο αργοί.

Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να μάθουμε. Έτσι, πρώτα θα επικεντρωθούμε στην προσπάθεια να κατανοήσουμε το αυτοκίνητο και πού μπορούμε να επέμβουμε και να έχουμε πρόοδο πολύ σύντομα. Έτσι θα μπορώ απαντήσω στην ερώτησή σας αργότερα στη σεζόν. 

Στην ερώτηση για πόσο καιρό πιστεύει πως θα χρειαστεί η Ferrari για να ξαναγίνει ανταγωνιστική, ο Binotto είπε:

Θα χρειαστεί πολύς χρόνος γιατί δεν είναι κάτι που αντιμετωπίζεται σε λίγες εβδομάδες. Πιστεύω λοιπόν ότι απαιτείται υπομονή. Όπως είπα και πριν, όταν πρέπει να βελτιώσεις όλους τους τομείς, επειδή δεν έχουμε ταχύτητα σε όλους τους τομείς, δεν είναι κάτι που μπορεί να αντιμετωπιστεί με ένα απλό τέχνασμα ή με μια απλή λύση ή με ένα απλό πακέτο. Θα πάρει χρόνο. Πόσο καιρό; Δεν έχω ακόμα την απάντηση.