Έχουν περάσει 17 χρόνια από την στιγμή που η BMW παρουσίασε την σκληροπυρηνική M3 CSL και μια τέτοια αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αρκεί αυτός να είναι πρόθυμος να δώσει το ποσό 895.000 κορονών Νορβηγίας (84.395 ευρώ).

Η M3 CSL βγήκε στη παραγωγή σε μόλις 1.383 μονάδες σε διάστημα λίγων μηνών. Όπως δηλώνει και το όνομα του, το αυτοκίνητο αποτελούσε μια ελαφρύτερη και αναβαθμισμένη έκδοση της M3 (E46) και είχε χρησιμοποιηθεί τεχνολογία από την εμπλοκή της εταιρίας στην F1 για τη μείωση του βάρους.

Εκτός του ότι είχε χάσει κάποια από την βαριά της ηχομόνωση και στοιχεία του εξοπλισμού της, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της BMW που τοποθετήθηκε carbon (CFRP) στην οροφή, στη κεντρική κονσόλα και στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, ενώ τέλος είχε αλλαχτεί και το πίσω τζάμι με άλλο επίσης ελαφρύτερο.

Το αποτέλεσμα αυτών ήταν η μείωση του βάρους κατά 110 κιλά σε σύγκριση με τη νορμάλ M3, με το συνολικό βάρος να έφτανε πλέον τα 1.385 κιλά, σε σχέση με τα 1.470 κιλά της απλής M3. Άλλο ένα προτέρημα αυτής της μείωσης ήταν η βελτιστοποίηση της κατανομής των βαρών μεταξύ των δύο αξόνων που πλέον άγγιζε το ιδανικό 50:50 αλλά και το χαμηλό του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

Μηχανικά, ο 3,2-λίτρων εξακύλινδρος σε σειρά ατμοσφαιρικός κινητήρας απέδιδε 17 άλογα περισσότερα από την απλή έκδοση, φτάνοντας τα 360 άλογα στις 7.900 σ.α.λ, με 370 Nm ροπής. Αυτό επέτρεπε στην Μ3 CSL να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτ. με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ή τα 280 χλμ/ώρα χωρίς τον περιοριστή.

Η συγκεκριμένη BMW M3 CSL είναι παραγωγής 2003 και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 99.667 χιλιόμετρα.