Απομένει μόλις μια εβδομάδα μέχρι την στιγμή που η Gordon Murray Automotive θα πραγματοποιήσει τα επίσημα αποκαλυπτήρια του T.50, με τη βρετανική εταιρία να συνεχίζει το teasing του εκπληκτικού supercar της, και δη του κινητήρα του.

Στο παραπάνω video θα δεις το “ατμοσφαιρικό διαμάντι” του T.50 να δοκιμάζεται πάνω στον πάγκο δοκιμών της Cosworth, με τους μηχανικούς της να το στροφάρουν μέχρι τις 8.000 σ.α.λ. ήτοι στο 65% των δυνατοτήτων του, καθώς ο περιοριστής στροφών επεμβαίνει στις 12.100 σ.α.λ.

Δεν είναι, όμως, μόνο το πολύ υψηλό όριο περιστροφής που εντυπωσιάζει, αλλά και η ευστροφία του, καθώς η GMA αναφέρει ότι από το ρελαντί έως τον “κόφτη” χρειάζεται μόλις 0,3 δευτ.

1

Ο κινητήρας εξελίχθηκε από λευκό χαρτί σε συνεργασία με την Cosworth και θα είναι ο κινητήρας με τον υψηλότερο ρυθμό περιστροφής, την ταχύτερη απόκριση, την μεγαλύτερη ειδική ισχύ και ο πιο ελαφρύς V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχει μπει σε αυτοκίνητο δρόμου.

Η χωρητικότητα του είναι 3.994 κ.εκ., και αποδίδει 663 άλογα στις 11.500 σ.α.λ. με την ροπή να φτάνει τα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Ωστόσο, το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 σ.α.λ., κάτι που εξασφαλίζει την απαραίτητη “οδηγησιμότητα” σε καθημερινή χρήση. Η σχέση συμπίεσης είναι στο 14,0:1, οι δύο σειρές των κυλίνδρων σχηματίζουν γωνία 65 μοιρών, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να είναι 81,5 χλστ. και η διαδρομή τους στα 63,8 χλστ., γι’αυτό και ο κόφτης στροφών αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ.. Αυτό, τον καθιστά τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.