Ένα από τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έναντι των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι η πολύ φθηνότερη συντήρηση που χρειάζονται. Ως παράδειγμα, πάρε τον Steve Sasman, που αγόρασε το 2014 ένα μεταχειρισμένο Model S P85 με περίπου 56.000 χλμ έναντι 79.000 δολαρίων. Για πέντε χρόνια το οδηγούσε καθημερινά, διανύοντας συνολικά 344.515 χλμ προτού το πουλήσει τον Αύγουστο το 2019.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο Sasman δαπάνησε 5.415 δολάρια για τη συντήρηση του Model S του, με το σημαντικότερο κόστος να είναι τα 2.215 δολάρια που χρειάστηκε να δώσει προκειμένου να αλλαχθεί η προβληματική κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου του, ενώ επιπλέον 790 δολάρια έδωσε για να αλλαχθεί η θύρα φόρτισης. Επίσης άλλαξε 2 σετ ελαστικών, μια χειρολαβή και την μπαταρία 12V του αυτοκινήτου.

Ο σημερινός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχει διανύσει ήδη 140.000 χλμ, με το κοντέρ του Model S να γράφει πλέον περισσότερα από 482.000 χλμ. Αυτός έχει δώσει περίπου 5.000 δολάρια και έτσι το συνολικό κόστος συντήρησης του συγκεκριμένου Tesla Model S, μετά από 482.000 χλμ, αγγίζει σχεδόν τα 10.500 δολάρια.