Επίσημο: Νέα Mercedes S-Class

Σχετικά άρθρα

Η Mercedes παρουσίασε επίσημα σήμερα τη νέα γενιά της S-Class (W223). Η γερμανική λιμουζίνα έχει μήκος 5.179 mm, ύψος 1.503 mm, πλάτος 2.109 mm και μεταξόνιο 3,1 μέτρων. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 5,4 εκατοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά.

Σχεδιαστικά ακολουθεί τη φιλοσοφία της Mercedes στα πιο πρόσφατα μοντέλα της, διαθέτει pop-up χειρολαβές, μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες έως 21″ και έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,22 Cd.

Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει η κάθετα τοποθετημένη 12,8″ οθόνη αφής με απτική ανάδραση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων 12,3″. Πίσω από τον πίνακα οργάνων υπάρχει το μεγάλο άνοιγμα του προηγμένου Head-up display, με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας (AR).

Συνολικά μέσα στη νέα S-Class υπάρχουν πέντε οθόνες (η κεντρική οθόνη, ο πίνακας οργάνων, οι πίσω οθόνες 11,6″ και το tablet MBUX), έως 30 ηχεία, με τα φυσικά κουμπιά και τους φυσικούς διακόπτες να έχουν μειωθεί κατά 27 σε σύγκριση με τη προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Φυσικά διαθέτει το σύστημα φωνητικής υποβοήθησης “Hey Mercedes”.

Σχεδόν όλες οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω επιφανειών αφής, με φωνητικές εντολές και με gestures, με τη νέα S-Class να φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων με 4 διαφορετικά στυλ προβολής και τρεις 3D λειτουργίες χωρίς την χρήση 3D γυαλιών.

Όλες οι οθόνες προσφέρονται και με τεχνολογία OLED και διατίθενται δυο διαφορετικά head-up display, εκ των οποίων το ένα προσφέρει μεγαλύτερη εικόνα με τη γωνία ανοίγματος της οθόνης να είναι 10 μοίρες οριζόντια και 5 μοίρες κατακόρυφα, με την εικόνα να προβάλλεται εικονικά σε απόσταση 10 μέτρων. Αυτή η επιφάνεια προβολής αντιστοιχεί σε οθόνη με διαγώνιο 77 ιντσών.

Ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός αποτελείται από 250 LED και αλλάζει χρωματισμό και ανάλογα με την ενεργοποίηση κάποιου συστήματος υποβοήθησης οδήγησης. Για παράδειγμα, όταν ενεργοποιείται το Active Blind Sport Assist, τότε ο φωτισμός αλλάζει σε κόκκινο χρώμα.

Όπως αναφέρει η εταιρία για τον 3D πίνακα οργάνων:

Βλέποντας στην οθόνη διαφορετικές προοπτικές εικόνας ενός αντικειμένου δημιουργείται η αίσθηση βάθους στον χώρο. Σε αυτή την πρωτοποριακή αυτο-στερεοσκοπική οθόνη, επιτυγχάνεται με ένα αριστοτεχνικό συνδυασμό συμβατικής οθόνης LCD με μία ειδική δομή pixel και ελεγχόμενη γρίλια διαφράγματος LCD.

Η λεγόμενη μάσκα σκίασης είναι τοποθετημένη ελάχιστα χιλιοστά μπροστά από την οθόνη LCD και προσαρμόζεται με τόση ακρίβεια στη θέση κεφαλιού του θεατή, ώστε το αριστερό και δεξί μάτι βλέπουν διαφορετικά pixel της οθόνης LCD. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται η επιθυμητή αίσθηση βάθους. Στην οθόνη υπάρχει ενσωματωμένο ένα σύστημα στερεοσκοπικών καμερών, το οποίο χρησιμοποιείται για να ανιχνεύει με ακρίβεια τη θέση των ματιών του θεατή.

Χάρη σε μεθόδους που ανέπτυξε η Mercedes-Benz για την προσαρμογή αποστάσεων και σε μια διαμόρφωση συστήματος μικρού λανθάνοντα χρόνου, ο οδηγός απολαμβάνει μεγάλη ελευθερία κινήσεων. Η εικόνα στην οθόνη του οδηγού αναπροσαρμόζεται διαρκώς.

Η νέα S-Class φέρει σύστημα τετραδιεύθυνσης που την κάνει τόσο ευέλικτη μέσα στη πόλη, όσο είναι η A-Class, αφού οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν σε γωνία διεύθυνσης έως 10 μοίρες. Επίσης υπάρχει και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης με τους πίσω τροχούς να μπορούν να στρίψουν σε γωνία διεύθυνσης έως 4,5 μοίρες.

Έτσι ακόμη και στην S-Class με το μακρύ μεταξόνιο, ο κύκλος στροφής είναι μικρότερος από 11 μέτρα (10,5 με το μικρό μεταξόνιο), με το αυτοκίνητο να εφοδιάζεται και με το σύστημα Active Parking Assist με κάμερα 360 μοιρών.

Το E-Active Body Control με Pre-Safe Impulse Side control είναι ένα σύστημα αντίστοιχο με το Pro Sense Side του Audi A8. Χάρη σε μια πληθώρα αισθητήρων, σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης με ταχύτητες άνω των 25 χλμ, η υδροπνευματική ενεργή αερανάρτηση της συγκεκριμένης πλευράς ανυψώνει το αυτοκίνητο κατά 80 χιλιοστά μέσα σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου, προκειμένου οι δυνάμεις από τη σύγκρουση να κατευθυνθούν προς τα ισχυρότερα μέση του σώματος και το πλαισίου του αυτοκινήτου.

Οι αισθητήρες του συστήματος αναλύουν τις συνθήκες οδήγησης 1.000 φορές ανά δευτερόλεπτο και προσαρμόζουν ανάλογα την ανάρτηση. Τόσο η ανάρτηση E-Active Body Control όσο και το Pre-Safe Impulse Side control βρίσκονται στον προαιρετικό κατάλογο της S-Class. Επίσης η νέα S-Class διαθέτει μετωπικό αερόσακος και για τους πίσω επιβάτες, έτσι ώστε να τους προστατεύει καλύτερα σε περίπτωση ατυχήματος.

Η νέα S-Class εφοδιάζεται με αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης επιπέδου 3, με το σύστημα Drive Pilot να είναι σε θέση να οδηγήσει τη νέα S-Class αυτόνομα σε συγκεκριμένες οδικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων σε συνθήκες βαριάς κυκλοφορίας ή κατάλληλων τμημάτων αυτοκινητοδρόμων, αρχικά με ταχύτητα έως 60 χλμ/ώρα. Το Drive Pilot χρησιμοποιεί LiDAR, κάμερες και μια σειρά άλλων αισθητήρων, σε συνδυασμό με ψηφιακούς χάρτης υψηλής ευκρίνειας. Η Mercedes τονίζει πως ο οδηγός πρέπει πάντα να δείχνει την απαιτούμενη προσοχή στον δρόμο και να είναι έτοιμος να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος, όταν το σύστημα Drive Pilot είναι ενεργοποιημένο.

Μηχανικά η νέα S-Class προσφέρεται με μια γκάμα 6-κύλινδρων και 8-κύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ενώ υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση. Συγκεκριμένα προσφέρεται στις εκδόσεις S450, S500, S350d, S350d 4Matic, S400d 4Matic και S580e με ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. Η S350d αποδίδει 286 άλογα με 600 Nm ροπής, ενώ η S400d 330 άλογα με 700 Nm ροπής.

Οι εκδόσεις S450 και S500 να παίρνουν κίνηση από έναν 3,0-λίτρων εξακύλινδρο ήπιο-υβριδικό κινητήρα απόδοσης 367 και 435 ίππων αντίστοιχα, με την ροπή τους να αγγίζει τα 500 Nm και τα 520 Nm ροπής. Η plug-in υβριδική S580e συνδυάζει τον 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο κινητήρα 3,0-λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 510 άλογα, με τον ηλεκτροκινητήρα να αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 28 kWh.

Η παραγωγή του μοντέλου θα γίνεται στο εργοστάσιο Werk 56 (Factory 56) της εταιρίας στο Sindelfingen και οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από τον Δεκέμβριο στη Γερμανία.

Το εργοστάσιο κόστισε 730 εκατ. ευρώ για να κατασκευαστεί, απασχολεί 1.500 άτομα και σύμφωνα με την Mercedes είναι κατά 25% πιο αποδοτικό σε σχέση με το προηγούμενο εργοστάσιο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανάκληση για 260.658 Mercedes GLE και GLS

Σε μια ακόμη ανάκληση προχωρά η Mercedes-Benz, με αυτή να επηρεάζει 260.658 GLE και GLS παγκοσμίως και που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 1 Φεβρουαρίου 2018...

Η Mercedes EQS χάνει το 48% της αξίας της μέσα σε μόλις 12 μήνες

Με την ανοιξιάτικη περίοδο αγοράς αυτοκινήτων να ξεκινά μόλις στις ΗΠΑ, το iSeeCars δημοσίευσε μια ακόμη έρευνα στην οποία βλέπουμε ποια αυτοκίνητα χάνουν περισσότερο...