Η Audi έχει εξοπλίσει το νέο A8 με δεκάδες προηγμένα συστήματα ασφαλείας. Ανάμεσα σε αυτά συναντάμε και το Pro Sense Side που θα δεις στο video. Τι κάνει αυτό;

Χάρη σε μια πληθώρα αισθητήρων, σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης με ταχύτητες άνω των 25 χλμ, η ανάρτηση της συγκεκριμένης πλευράς ανυψώνει το αυτοκίνητο κατά 80 χιλιοστά μέσα σε μόλις μισό δευτερόλεπτο.

Με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με την Audi, οι δυνάμεις από τη σύγκρουση θα κατευθυνθούν προς τα ισχυρότερα μέση του σώματος και το πλαισίου του αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, η επίδραση του φορτίου για τον οδηγό και τους επιβάτες, μειώνεται κατά 50%, με τις πιθανότητες για τραυματισμούς να μειώνονται σημαντικά.

Στο video επίσης θα δεις τα συστήματα Dynamic All-Wheel Steering, Rim Protection, Remote Garage Pilot, Remote Parking Pilot, Manoeuvre Assist, Cross Traffic Assist, ενεργής ανάρτησης, Elevated Entry/Exit και All-Wheel Steering. Αναλυτικές λεπτομέρειες για το νέο Audi A8 μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • antonis

    Αληθεια τωρα;; Αν εξαιρέσεις τετραδιευθηνση κ ενεργή ανάρτηση τπτ από αυτα δεν ειναι πραγματικά εύχρηστα ίσα ίσα που κάνουν τη ζωή σ πιο πολύπλοκη πιστευω. Δηλαδή πως πως οδηγούσαμε όλα αυτα τα χρονια;; Συστήματά τα οποίο ο μονος λόγος ύπαρξης τους ειναι για να κοκορεύονται οι νεόπλουτοι κομπλεξικοί.!!!

  • panos

    μαθηματα τεχνολογιας, ειδικα το συστημα που ανυψωνει το αυτοκινητο λιγο πριν
    την πλευρικη συγκρουση δειχνει ποσο ευαισθητοποιημενες ειναι οι γερμανικες
    εταιρειες σε θεματα ασφαλειας, γτ αλλο ειναι να σκασει το σασι του αλλου
    αυτοκινητου στο ψαχνο ( στις πορτες ) κ αλλο στο μαρσπιε ( η κοντα στο μαρσπιε ) που θα μεταφερει τις δυναμεις της συγκρουσης στις εγκαρσιες ενισχυσεις του πατωματος..

    • antonis

      Ναι αλλά δεν ειναι λίγα τα 25κμ;; Ειναι πολυ μικρή η ταχύτητα ώστε να πεις οτι μπορεί να προκαλέσει κάποιο τραυματισμό. Όταν τα κρας τεστ για πλαϊνή σύγκρουση γίνονται στα 50κμ από αυτα τα χιλιόμετρα κ πάνω θα ειχε λόγω υπαρξεις. Επίσης ανέβηκαν τα τζάμια στα παράθυρα αυτό σε μια σύγκρουση δεν ειναι επικυνδινο;; Κ τέλος τι γίνεται σε περίπτωση που θα τρακάρεις με μηχανάκι η ανύψωση αυτή δεν θα μπορούσε να τραυμάτισει τον αναβάτη;;

    • panos

      τα παρακατω ειναι απο το αρθρο, το σημειο κλειδι στο εχω με
      κεφαλαια για να το προσεξεις..
      ” Χάρη σε μια πληθώρα αισθητήρων, σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης με ταχύτητες ΑΝΩ των 25 χλμ, η ανάρτηση της συγκεκριμένης πλευράς ανυψώνει το αυτοκίνητο κατά 80 χιλιοστά μέσα σε μόλις μισό δευτερόλεπτο. ”
      για να ανεβαινουν τα τζαμια κατι θα ξερουν αυτοι που τα εχουν
      σεταρει ετσι, ενας λογος που σκεφτηκα ειναι για να μην μπουν αντικειμενα μεσα στην καμπινα..
      οσο για το μηχανακι σκεψου μονο την περιπτωση που χωθει κατω
      απο φορτηγο..

  • Giannisk

    Είναι πολύ αργό. Αν έρθει ένα όχημα με 80km/h δεν θα προλάβει να ανεβάσει το αυτοκίνητο, πόσο μάλλον με μεγαλύτερες ταχύτητες.Αν το όχημα είναι σε κίνηση και σε προσεγγίσει με ταχύτητα ένα άλλο όχημα από τα πλάγια, η ανύψωση δεν θα επηρεάσει την σταθερότητα του αυτοκινήτου? Θα μου πεις Α8 είναι, δεν είναι ψεύτικο αλλά θεωρώ ότι θέλει λιγο δουλειά η τεχνολογία αυτή.

  • Nerius

    Καλα ολα αυτα αλλα αντε και στο επομενης γενιας με συστημα που εξαλειφει τα τριξιματα απο το καθισμα καθως σηκωνεσαι 2:21…

  • Nerius

    Καλα ολα αυτα αλλα αντε και στο επομενης γενιας με συστημα που εξαλειφει τα τριξιματα απο το καθισμα καθως σηκωνεσαι 2:21…